1 min. čítanie

Výkonnostný marketing  

Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie.

Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie. Primárny výkon môže byť napríklad impresia, alebo kliknutie na banner, sekundárny je už samotná konverzia, teda nákup, alebo registrácia. Zdroje návštevnosti môžu byť rôzne a to napríklad PPC reklama, alebo affiliate marketing. Na základe údajov z týchto konverzií si potom môže majiteľ optimalizovať svoj web, aby fungoval čo najefektívnejšie.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge