SPAM je nevyžiadaný, hromadne rozosielaný obsah, ktorý dostane návštevník do emailovej schránky. Jeho obsahom môže byť často reklama, alebo rôzne ponuky, či klamlivé správy. Nachádzame ho v súčasnosti aj na sociálnych sieťach a rôznych diskusných fórach. Existuje aj ochrana proti spamu, ktorá je ale veľmi komplikovaná, pretože nie vždy sa dá určiť, či je daný email užitočný, alebo už ide o spam.
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]