RTB, alebo Real time bidding je technológia, ktorá umožňuje inzerentovi v reálnom čase nakupovať reklamný priestor pre bannery prostredníctvom aukcie. V tomto prípade sa neplatí za miesto pre reklamu, ale za impresie, teda zobrazenia reklamy konkrétnym ľuďom. Inzerent si môže sám vybrať, kde sa reklama zobrazí, a môže zobrazenia lepšie korigovať. Má na to k dispozícií množstvo reklamných sietí, ktoré pokrývajú mnoho internetových stránok.
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.