1 min. čítanie

Rich snippet

Rich snippet je rozšírený úryvok vo výsledkoch vyhľadávania, ktorý poskytuje používateľom viac informácií, než bežný výsledok vyhľadávania. Ide o vylepšený záznam, ktorý zobrazuje doplnkové údaje získané z štruktúrovaných dát na stránke.

Rich snippet je rozšírený úryvok vo výsledkoch vyhľadávania, ktorý poskytuje používateľom viac informácií, než bežný výsledok vyhľadávania. Ide o vylepšený záznam, ktorý zobrazuje doplnkové údaje získané z štruktúrovaných dát na stránke.

Bežný výsledok vyhľadávania obsahuje len názov stránky, URL a krátky popis. Rich snippet obsahuje ďalšie informácie, ktoré pomáhajú používateľom získať lepší prehľad už priamo vo výsledkoch vyhľadávania. Napríklad, v prípade e-commerce stránok môže rich snippet zahŕňať cenu produktu, jeho dostupnosť a počet recenzií, čo môže zvýšiť pravdepodobnosť, že na výsledok používateľ klikne.

Rich snippet je výsledkom správne implementovaných štruktúrovaných dát (napríklad prostredníctvom Product markup) a môže výrazne zlepšiť viditeľnosť a atraktivitu stránky vo vyhľadávači. Pre firmy to znamená lepšiu šancu na získanie návštevnosti z organického vyhľadávania, pretože výsledky vyhľadávania s rich snippets sú zvyčajne pútavejšie a informatívnejšie.

S nástrojom od Googlu si môžete overiť, ako je na tom váš web.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+