1 min. čítanie

Rich snippet

Rich snippet je rozšírený úryvok vo výsledkoch vyhľadávania, ktorý poskytuje používateľom viac informácií, než bežný výsledok vyhľadávania. Ide o vylepšený záznam, ktorý zobrazuje doplnkové údaje získané z štruktúrovaných dát na stránke.

Rich snippet je rozšírený úryvok vo výsledkoch vyhľadávania, ktorý poskytuje používateľom viac informácií, než bežný výsledok vyhľadávania. Ide o vylepšený záznam, ktorý zobrazuje doplnkové údaje získané z štruktúrovaných dát na stránke.

Bežný výsledok vyhľadávania obsahuje len názov stránky, URL a krátky popis. Rich snippet obsahuje ďalšie informácie, ktoré pomáhajú používateľom získať lepší prehľad už priamo vo výsledkoch vyhľadávania. Napríklad, v prípade e-commerce stránok môže rich snippet zahŕňať cenu produktu, jeho dostupnosť a počet recenzií, čo môže zvýšiť pravdepodobnosť, že na výsledok používateľ klikne.

Rich snippet je výsledkom správne implementovaných štruktúrovaných dát (napríklad prostredníctvom Product markup) a môže výrazne zlepšiť viditeľnosť a atraktivitu stránky vo vyhľadávači. Pre firmy to znamená lepšiu šancu na získanie návštevnosti z organického vyhľadávania, pretože výsledky vyhľadávania s rich snippets sú zvyčajne pútavejšie a informatívnejšie.

S nástrojom od Googlu si môžete overiť, ako je na tom váš web.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet