1 min. čítanie

Pull marketing

Pull marketing je marketingová stratégia, kde si značka chce pritiahnuť zákazníka namiesto toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoju stratégiu si zakladá na tom, aby ponúkla riešenie problému zákazníka.

Pull marketing je marketingová stratégia, kde si značka chce pritiahnuť zákazníka namiesto toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoju stratégiu si zakladá na tom, aby ponúkla riešenie problému zákazníka. Je teda opakom push marketingu, ktorý sa snaží svoje produkty a služby tlačiť zákazníkovi. Takáto taktika sa snaží vybudovať u zákazníkov lojálnosť k značke, ktorí sa k nej v budúcnosti budú vracať.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge