Open rate je ukazovateľom, ktorý označuje pomer medzi rozoslanými a otvorenými emailmi, vyjadrený v percentách. Využíva sa teda pri newsletteroch na to, aby sa určila úspešnosť danej emailovej kampane. Nie vždy úplne odráža reálnu mieru otvorenia, pretože na meranie toho, či bol mail otvorený, sa často využívajú obrázky. Príjemca ale často musí dať povolenie na to, aby sa obrázky zobrazovali.
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.