No follow je HTML atribút, ktorý sa používa v spätných odkazoch na to, aby ho nesledovali vyhľadávače. Ak je v spätnom odkaze zahrnutý nofollow, tak stránka nedostáva žiadnu hodnotu, teda nemá žiadny link juice. Primárne bolo jeho účelom obmedziť spamové backlinky, ktoré boli určené len na to, aby mali webové stránky vyšší ranking. Toto označenie sa odporúča používať pri takých stránkach, pri ktorých si administrátor nie je istý ich dôveryhodnosťou, ako napríklad pri diskusných fórach, alebo v komentároch.
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.