Označenie Long tail sa používa najmä v PPC a SEO reklame, na označenie menej vyhľadávaných slov, alebo fráz so špecifickejším významom. Sú omnoho menej vyhľadávané ako najpoužívanejšie slová, na ktoré sú stránky optimalizované, najmä pre ich špecifickosť. Ich výhoda môže spočívať v tom, že ľudia, ktorí ich vyhľadávajú presne vedia čo chcú, a práve preto je omnoho vyššia pravdepodobnosť konverzie, ak daný produkt, alebo službu nájdu.
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]