– Linkbaiting je technika, ktorá má za účel zvýšiť množstvo spätných odkazov
na web a teda zvyšuje jeho viditeľnosť. Funguje na takom princípe, že na stránkach sa uverejňuje rôzny zaujímavý, pútavý obsah, ktorý sa potom zdieľa na ostatných stránkach. Tieto stránky potom privádzajú organický traffic a tým pádom pomáhajú stránkam vo vyhľadávačoch. Na rozdiel od link buildingu je jeho hlavným cieľom budovanie spätných odkazov, takýmto spôsobom meria svoju hodnotu. Môže tak robiť rôznymi spôsobmi, a to vtipným, zábavným obsahom, alebo kontroverziou, či aktuálnymi alebo výnimočnými informáciami. Nepracuje len s textom, ale aj s interaktívnejším obsahom, a teda s obrázkami, videami, alebo aj hrami.
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]