Landing page, alebo „dopadová stránka“ označuje internetovú stránku, na ktorú je človek presmerovaný po kliknutí na banner, newsletter, alebo po vyhľadaní kľúčového slova. Znamená to teda, že ak na banneri sú kabelky nejakej značky, tak po kliknutí na odkaz by mal byť záujemca presmerovaný na stránku, kde tieto kabelky nájde. Chybou môže byť, ak je potencionálny zákazník presmerovaný odkazom na domovskú stránku eshopu. Môže ho to odradiť, pretože záujemca je zahltený inými produktmi a značkami, o ktoré primárne nemal záujem.
Zlomový moment pre ázijské e-shopy: EÚ zavádza poplatok na malé balíky
Európska komisia oficiálne navrhla zaviesť manipulačný poplatok 2 € na nízkonákladové e-commerce zásielky prichádzajúce do EÚ. Nové opatrenie reaguje na prudký nárast lacného dovozu z Číny a má zabezpečiť férové podmienky pre európskych predajcov.