1 min. čítanie

KPI

KPI je skratka pre Key Performance Indicator – kľúčový ukazovateľ výkonnosti. Ide o metriky, ktoré sa používajú na meranie pokroku voči cieľom.

KPI je skratka pre Key Performance Indicator – kľúčový ukazovateľ výkonnosti. Ide o metriky, ktoré sa používajú na meranie pokroku voči cieľom.

KPIs pomáhajú hodnotiť úspech rôznych aspektov výkonu, ako napríklad efektívnosť procesov, spokojnosť zákazníkov, rast tržieb alebo kvalita produktov.

KPI pomáhajú nielen pri meraní výkonu, ale zároveň podporujú kultúru zameranú na výsledky. Pomáhajú včas reagovať na zmeny a optimalizujú cestu podniku k dlhodobému rastu a úspechu.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet