1 min. čítanie

KPI

KPI je skratka pre Key Performance Indicator – kľúčový ukazovateľ výkonnosti. Ide o metriky, ktoré sa používajú na meranie pokroku voči cieľom.

KPI je skratka pre Key Performance Indicator – kľúčový ukazovateľ výkonnosti. Ide o metriky, ktoré sa používajú na meranie pokroku voči cieľom.

KPIs pomáhajú hodnotiť úspech rôznych aspektov výkonu, ako napríklad efektívnosť procesov, spokojnosť zákazníkov, rast tržieb alebo kvalita produktov.

KPI pomáhajú nielen pri meraní výkonu, ale zároveň podporujú kultúru zameranú na výsledky. Pomáhajú včas reagovať na zmeny a optimalizujú cestu podniku k dlhodobému rastu a úspechu.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)
6 min. čítanie

Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)

Ako sa buduje logistika, ktorá zvládne doručiť balík do Alza Boxu aj do Medzilaboriec ešte pred svitaním? Prečo firma neponúka výber dopravcu, ako reaguje na nespokojných zákazníkov a čo všetko musela zmeniť, aby mohla verejne sľúbiť „do polnoci objednáš, ráno máš.“ Nechýbajú zákulisné postrehy, reálne fuckupy ani prekvapivé inovácie, ktoré vznikli priamo na baliacej linke. […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge