Google Adwords je najväčšia reklamná platforma na svete. Patrí spoločnosti Google, pre ktorú je jedným z primárnych zdrojov príjmu. Funguje na princípe platby za kliknutie. Táto služba obsluhuje reklamy ako vo vyhľadávaní, tak aj v obsahovej sieti Google Adsense. Inzerenti platia za zobrazenie krátkej reklamy, ponuky služieb, alebo produktov v rámci reklamnej siete Google. Podľa vyhľadávania a kľúčových slov umiestňuje reklamy tam, kde si myslí, že sú relevantné. Inzerenti platia za to, keď užívatelia kliknú na dané reklamy, za čo zarábajú dané stránky, na ktorých je táto reklama umiestnená.
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]