1 min. čítanie

Google Adwords

Google Adwords je najväčšia reklamná platforma na svete. Patrí spoločnosti Google, pre ktorú je jedným z primárnych zdrojov príjmu.

Google Adwords je najväčšia reklamná platforma na svete. Patrí spoločnosti Google, pre ktorú je jedným z primárnych zdrojov príjmu. Funguje na princípe platby za kliknutie. Táto služba obsluhuje reklamy ako vo vyhľadávaní, tak aj v obsahovej sieti Google Adsense. Inzerenti platia za zobrazenie krátkej reklamy, ponuky služieb, alebo produktov v rámci reklamnej siete Google. Podľa vyhľadávania a kľúčových slov umiestňuje reklamy tam, kde si myslí, že sú relevantné. Inzerenti platia za to, keď užívatelia kliknú na dané reklamy, za čo zarábajú dané stránky, na ktorých je táto reklama umiestnená.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+