1 min. čítanie

Ghostwriter

So slovami ghostwriter alebo ghostwriting sa v poslednej dobe stretávame stále častejšie. Čo vlastne označujú?

So slovami ghostwriter alebo ghostwriting sa v poslednej dobe stretávame stále častejšie. Čo vlastne označujú?

Profesionál bez podpisu

Ghostwriter je človek, ktorý vám dokáže napísať profesionálne texty bez toho, aby bol pod nimi podpísaný. Ide o profesionálneho spisovateľa, redaktora alebo copywritera. Jeho služby viete využiť napríklad pri písaní knihy či článku na svoj blog.

V minulosti túto službu využívali najmä celebrity a známe osobnosti pri písaní kníh. Dnes je rozšírená a využiť ju môžete aj vy.

Zdroj: Pexels.com

Ako nájsť ghostwritera?

A ako takéto písanie vyzerá v praxi? Veľmi jednoducho. Človek si najme ghostwritera, ktorý článok napíše, no jeho meno sa nespomenie. Text je teda buď bez podpisu, poprípade sa k nemu podpíšete vy.

Výhodou je, že ghostwriting je dnes veľmi obľúbený. Poskytujú ho mnohí copywriteri alebo copywritingové spoločnosti. Napísanie textov tak nie je žiadnym problémom.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+