Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Eshop

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi.

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi. Môže to byť napríklad klasickou poštou, prostredníctvom kuriéra, alebo si môže tovar sám vyzdvihnúť na rôznych výdajných miestach. Platba prebieha väčšinou elektronicky, kedy zákazník môže platiť napríklad cez internet banking, alebo pomocou debetných či kreditných kariet. Tieto platby zvyknú zabezpečovať tretie strany, aby tak bola zabezpečená čo najväčšia bezpečnosť. Pri tomto spôsobe nákupu sa vyskytujú riziká, ktoré môžu byť spojené s dôveryhodnosťou internetového obchodu, alebo s kvalitou ponúkaného tovaru.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+