1 min. čítanie

Eshop

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi.

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi. Môže to byť napríklad klasickou poštou, prostredníctvom kuriéra, alebo si môže tovar sám vyzdvihnúť na rôznych výdajných miestach. Platba prebieha väčšinou elektronicky, kedy zákazník môže platiť napríklad cez internet banking, alebo pomocou debetných či kreditných kariet. Tieto platby zvyknú zabezpečovať tretie strany, aby tak bola zabezpečená čo najväčšia bezpečnosť. Pri tomto spôsobe nákupu sa vyskytujú riziká, ktoré môžu byť spojené s dôveryhodnosťou internetového obchodu, alebo s kvalitou ponúkaného tovaru.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge