Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi. Môže to byť napríklad klasickou poštou, prostredníctvom kuriéra, alebo si môže tovar sám vyzdvihnúť na rôznych výdajných miestach. Platba prebieha väčšinou elektronicky, kedy zákazník môže platiť napríklad cez internet banking, alebo pomocou debetných či kreditných kariet. Tieto platby zvyknú zabezpečovať tretie strany, aby tak bola zabezpečená čo najväčšia bezpečnosť. Pri tomto spôsobe nákupu sa vyskytujú riziká, ktoré môžu byť spojené s dôveryhodnosťou internetového obchodu, alebo s kvalitou ponúkaného tovaru.
BuzzFeed vstupuje na trh sociálnych médií s BFisland
BuzzFeed oznámil svoju prácu na samostatnej platforme sociálnych médií ako riešenie problémov s toxicitou na internete. Spoločnosť urobila prvý krok do sveta sociálnych sietí prostredníctvom svojej zábavnej a kvízovej platformy, ako uvádza Semafor.