1 min. čítanie

Duplicitný obsah

Termín duplicitný obsah môžeme nájsť najmä v SEO vyhľadávaní. Týmto termínom označujeme totožný obsah, ktorý môžeme nájsť na dvoch, alebo viacerých internetových stránkach naraz.

Termín duplicitný obsah môžeme nájsť najmä v SEO vyhľadávaní. Týmto termínom označujeme totožný obsah, ktorý môžeme nájsť na dvoch, alebo viacerých internetových stránkach naraz. Môžu mať rôznu formu, a to už napríklad priamo ukradnutý obsah, ktorý bez povolenia prevezmú iné stránky, ale aj obsah, ktorý je zdieľaný s povolením autora, čo ale treba nastaviť tak, aby to bolo zrejmé aj pre SEO vyhľadávače. Problémom, ktorý sa objavuje medzi duplicitami môžu byť aj rovnaké, alebo podobné URL adresy.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+