CPI, cost per impresion, teda cena za impresiu. Tento pojem sa spája s online trafficom a internetovou reklamou. Označuje cenu, ktorú zaplatí inzerent za každé zobrazenie jeho reklamy užívateľovi internetu. Podobný termín, ktorý sa spája s cenou za impresiu je CPM, cost per mille, čo je cena za tisíc zobrazení. Tieto termíny sa používajú na určenie efektivity a zisku online reklamy. Podobným spôsobom sa platí aj za reklamu v iných médiách, ako napríklad v rozhlase, alebo v televízií. Tam sa reklama predáva na základe odhadu množstva divákov, alebo poslucháčov.
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]