Cause marketing je typ marketingu, ktorý spája zvyšovanie zisku spoločnosti a spoločenskú zodpovednosť firmy. Takéto spoločnosti zvyknú podporovať napríklad neziskové organizácie a týmto spôsobom vytvárajú o sebe pozitívny obraz. K takémuto zlepšovaniu spoločnosti môžu podporovať aj svojich zákazníkov, aby napríklad prispeli rôznym organizáciám, s ktorými spolupracujú a týmto spôsobom ich podporujú. Jedným so spôsobov je predaj výrobkov, z ktorých zisk poputuje danej organizácií, alebo kúp jedno, daruj jedno, kde pri nákupe konkrétneho produktu poputujú rôzne produkty tým, ktorí to potrebujú.
Ďalšie kroky v e-commerce: Kde sa bude investovať najviac?
Zaujímalo vás niekedy, čo majú v pláne a aké výzvy vnímajú iní ľudia z oblasti e-commerce? Nedávna štúdia spoločnosti Pattern medzi takmer 200 vedúcimi predstaviteľmi firiem zistila zaujímavé poznatky o ich strategických prioritách.