Za skratkou C2C sa skrýva výraz customer to customer, čo znamená zákazník zákazníkovi. Je to jeden z modelov elektronického obchodovania, kedy na internetovej platforme obchodujú, alebo si vymieňajú tovar spotrebitelia medzi sebou navzájom. Tento vzťah sprostredkuje iná platforma, na ktorej si, z pohľadu kategorizácie trhu, primárne konzumenti vymieňajú produkty, alebo informácie a skúsenosti o týchto produktoch, alebo službách. Môžu to byť rôzne burzy, alebo aukcie, ako napríklad najznámejšia stránka ebay.com alebo na Slovensku bazos.sk.
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]