1 min. čítanie

Breadcrumb navigation

Breadcrumb navigation, po slovensky – omrvinková navigácia je termín, ktorý označuje pomôcku, ktorá pomáha užívateľovi zorientovať sa na webovej stránke, alebo v rôznych programoch, či dokumentoch. Môžeme ju považovať aj za jeden z faktorov, ktoré ovplyvňujú SEO vyhľadávanie.

Breadcrumb navigation, po slovensky – omrvinková navigácia je termín, ktorý označuje pomôcku, ktorá pomáha užívateľovi zorientovať sa na webovej stránke, alebo v rôznych programoch, či dokumentoch. Môžeme ju považovať aj za jeden z faktorov, ktoré ovplyvňujú SEO vyhľadávanie. Poskytuje navigáciu na predošlé stránky, ktoré používateľ navštívil a pomáha mu zorientovať sa v mieste na stránke, kde sa nachádza. Tento výraz pochádza z rozprávky o Janíčkovi a Marienke, ktorí si omrvinkami značili cestu späť domov. Na stránkach môžeme nájsť tri druhy takejto navigácie, prvým je cesta, kde linky ukazujú cestu, ktorú užívateľ prešiel až k aktuálnej stránke, miesto, kde je možné vidieť, kde je stránka umiestnená v hierarchií webu a atribút, ktorá poskytuje informácie, ktoré ukazujú smer k aktuálnej stránke.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein