Breadcrumb navigation, po slovensky – omrvinková navigácia je termín, ktorý označuje pomôcku, ktorá pomáha užívateľovi zorientovať sa na webovej stránke, alebo v rôznych programoch, či dokumentoch. Môžeme ju považovať aj za jeden z faktorov, ktoré ovplyvňujú SEO vyhľadávanie. Poskytuje navigáciu na predošlé stránky, ktoré používateľ navštívil a pomáha mu zorientovať sa v mieste na stránke, kde sa nachádza. Tento výraz pochádza z rozprávky o Janíčkovi a Marienke, ktorí si omrvinkami značili cestu späť domov. Na stránkach môžeme nájsť tri druhy takejto navigácie, prvým je cesta, kde linky ukazujú cestu, ktorú užívateľ prešiel až k aktuálnej stránke, miesto, kde je možné vidieť, kde je stránka umiestnená v hierarchií webu a atribút, ktorá poskytuje informácie, ktoré ukazujú smer k aktuálnej stránke.
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.