1 min. čítanie

Behaviorálna segmentácia

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+