1 min. čítanie

Behaviorálna segmentácia

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Poznáte hlavné trendy v e-commerce na Black Friday 2024?
2 min. čítanie

Poznáte hlavné trendy v e-commerce na Black Friday 2024?

Objavte kľúčové trendy Black Friday 2024 a prispôsobte si stratégiu na maximalizáciu príjmov počas tohto dôležitého obdobia predajov v e-commerce. Vzhľadom na pokračujúci nárast objemu predaja aj očakávaní spotrebiteľov sa Black Friday javí ako jedna z najvýznamnejších príležitostí, ktoré má e-commerce v tomto roku k dispozícii. Značky musia pochopiť a využiť trendy, ktoré budú mať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+