Bannerová slepota je pojem, ktorý označuje vedomú, alebo podvedomú tendenciu ľudí ignorovať bannerovú reklamu. Je to spôsobené tým, že reklama nemusí byť relevantná a človek sa sústredí len na obsah, kvôli ktorému na stránku prišiel. Práve preto sa mnohí snažia o to, aby bola reklama čo najpútavejšia, ale často má práve opačný vplyv, začne byť príliš rušivá a človek ju potom ignoruje.
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu
Spoločnosť Expandeco, popredný poskytovateľ služieb pre expanziu e-shopov, s radosťou oznamuje akvizíciu 100% podielu českej logistickej spoločnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, ktorý prichádza v čase 10. výročia založenia Expandeco, posilňuje jej postavenie na európskom trhu a umožňuje ponúknuť nielen e-shopom širšie a komplexnejšie služby pre jednoduchšiu expanziu do celej Európy.