1 min. čítanie

Bannerová slepota  

Bannerová slepota je pojem, ktorý označuje vedomú, alebo podvedomú tendenciu ľudí ignorovať bannerovú reklamu. Je to spôsobené tým, že reklama nemusí byť relevantná a človek sa sústredí len na obsah, kvôli ktorému na stránku prišiel.

Bannerová slepota je pojem, ktorý označuje vedomú, alebo podvedomú tendenciu ľudí ignorovať bannerovú reklamu. Je to spôsobené tým, že reklama nemusí byť relevantná a človek sa sústredí len na obsah, kvôli ktorému na stránku prišiel. Práve preto sa mnohí snažia o to, aby bola reklama čo najpútavejšia, ale často má práve opačný vplyv, začne byť príliš rušivá a človek ju potom ignoruje.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb
2 min. čítanie

Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb

Nákup služieb online v Česku vykonalo najviac spotrebiteľov v doterajšom priebehu roka. Podľa pravidelného výskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK) to v júni bolo viac ako 28 % internetových užívateľov. V predchádzajúcich mesiacoch bola zvyčajná hodnota o tri až štyri percentuálne body nižšia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+