Banner je reklamný prvok, ktorý sa používa na webových stránkach. Spravidla sa umiestňuje blízko okraja obrazovky ako obrázok, alebo animácia. Stále tvoria jednu z najčastejších foriem reklamy na internete. Tieto bannery umiestňujú inzerenti na stránky publisherov, ktorým za to platia. Akým spôsobom sa vypláca odmena je už individuálne. Môžu platiť za impresie, teda za zobrazenia, ale aj za kliknutia, čo sa označuje pojmom PPC, teda platba za preklik.
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]