Banner je reklamný prvok, ktorý sa používa na webových stránkach. Spravidla sa umiestňuje blízko okraja obrazovky ako obrázok, alebo animácia. Stále tvoria jednu z najčastejších foriem reklamy na internete. Tieto bannery umiestňujú inzerenti na stránky publisherov, ktorým za to platia. Akým spôsobom sa vypláca odmena je už individuálne. Môžu platiť za impresie, teda za zobrazenia, ale aj za kliknutia, čo sa označuje pojmom PPC, teda platba za preklik.
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.