Banner je reklamný prvok, ktorý sa používa na webových stránkach. Spravidla sa umiestňuje blízko okraja obrazovky ako obrázok, alebo animácia. Stále tvoria jednu z najčastejších foriem reklamy na internete. Tieto bannery umiestňujú inzerenti na stránky publisherov, ktorým za to platia. Akým spôsobom sa vypláca odmena je už individuálne. Môžu platiť za impresie, teda za zobrazenia, ale aj za kliknutia, čo sa označuje pojmom PPC, teda platba za preklik.
Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch
Zľava, pocit viny, impulzívne nákupy a rozdiely medzi generáciami. Nový prieskum Heureky ukazuje, že správanie spotrebiteľov sa mení nielen podľa veku a príjmu, ale aj podľa psychologických vzorcov. Zľava predáva, ale nie vždy preto, že by cena bola skutočne výhodnejšia. Často len dá zákazníkovi pocit, že sa rozhodol správne – a práve to je pre […]








