1 min. čítanie

Short tail

Slovné spojenie short tail sa najčastejšie využíva v rámci SEO. Stretnúť sa s ním môžete aj v iných prípadoch.

Slovné spojenie short tail sa najčastejšie využíva v rámci SEO. Stretnúť sa s ním môžete aj v iných prípadoch. Napríklad pri tvorbe PPC reklám. Označuje vysoko konkurenčné a často vyhľadávané slová alebo frázy. Spravidla sú tvorené 1 až 3 slovami.

Short tail sú všeobecné

Na rozdiel od long tail výrazov, short taily nie sú tak presné. Ľudia ich do vyhľadávania väčšinou zadávajú ešte vtedy, keď nemajú záujem nakupovať. Zisťujú informácie, rozhliadajú sa po trhu a premýšľajú.

Príkladom na short tail výrazy sú napríklad slová: bicykel, auto, stôl, stolička, dom. Ide o veľmi všeobecné slová, ktoré sa využívajú vo viacerých segmentoch života.

Ukážme si to na príkladoch. Hľadanosť short tail výrazu:

A takáto long tail výrazu:

Potrebné je využiť aj long taily

Short taily sú všeobecnejšie. Je dosť ťažké a omnoho drahšie umiestniť sa na ne na prvých miestach vo vyhľadávaní. Preto je dôležité zamerať sa nielen na short taily, ale aj na long taily.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge