The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision by Matthew Dixon and Ted McKenna
Jolt Effect je návod ako prekonať nerozhodnosť zákazníkov a uzavrieť viac predajov. Na základe štúdie viac ako 2,5 milióna predajných konverzií skúma strach zákazníka, ktorý mu bráni v finálnom kliku. Naučte sa, ako preklenúť priepasť medzi záujmom zákazníka a jeho nákupom. Tvrdá väzba 29,00 USD; Kindle 15,99 USD.
Exit Path: How to Win the Startup End Game by Touraj Parang
Cesta k odchodu poskytuje podnikateľom realizovateľné kroky na vypracovanie a realizáciu efektívnej stratégie odchodu. Zistite, prečo je nevyhnutné vypracovať stratégiu v dostatočnom predstihu pred uvažovaním o odchode bez ohľadu na vek vašej spoločnosti. Zistite, ako vyjednávať so záujemcami o výsledku, ktorý je v súlade s vašimi hodnotami a ambíciami. Pevná väzba 28,00 USD; brožovaná väzba 26,60 USD.
Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses by Nancy Harhut
Využívanie behaviorálnych vied v marketingu skúma efektívne využitie behaviorálnych vied v marketingu vrátane e-mailov, priamej pošty, reklamných kampaní, marketingu v sociálnych médiách a stratégií konverzie v predajnom lieviku. Zistite, ako zvýšiť angažovanosť, aktivitu a lojalitu zákazníkov prostredníctvom prípadových štúdií a príkladov zo spoločností Apple, Spotify a The Wall Street Journal. Získajte kontrolné zoznamy na stiahnutie a interaktívnu šablónu. Pevná väzba 126,00 USD; Paperback 41,99 USD; Kindle 41,99 USD.
The Digital Experience Company: Winning in the Digital Economy with Experience Insights by Alfonso de la Nuez
The Digital Experience Company je sprievodca obchodným úspechom v digitálnom veku. Spotrebitelia sa dnes rozhodujú, či budú s firmou obchodovať, na základe digitálnych skúseností – od vyhľadávania na internete cez zobrazovanie online reklám, prehliadanie webových stránok až po používanie digitálnych produktov a služieb. Naučte sa ako vytvoriť digitálnu prítomnosť, zaujať potenciálnych zákazníkov a uspokojiť ich priania a potreby prostredníctvom výskumu používateľského zážitku. Pevná väzba 24,99 USD; Kindle 14,99 USD.
Don’t Fck Up Your Baby: The Ultimate Guide to Raising Your Newborn Brand by Coen Luijten and Joris van Dooren
Starostlivosť o značku sa podobá rodičovstvu. Kniha Don’t Fuck Up Your Baby sleduje vývoj značky od štádia dieťaťa až po dospelosť. Vďaka 18-stupňovému plánu (t. j. 18 rokov od novorodenca po dospelého) získate podporu, ktorú potrebujete na to, aby ste zo svojej značky vychovali zdravú, plne sformovanú osobnosť, ktorá rozpráva príbeh, na ktorý ste hrdí. Papierová forma 23,00 USD.
The Unstoppable Sales Machine: How to Connect, Convert, and Close New Customers by Shawn Casemore
Kniha Nezastaviteľný predajný stroj je určená pre vedúcich pracovníkov firiem, ktorí si potrebujú osvojiť moderné stratégie predaja. Využite taktiky, ktoré umožnia predvídateľnosť predaja bez ohľadu na veľkosť alebo odvetvie vášho podnikania, vrátane hybridného predajného lievika, modelu služieb pre posilnenie postavenia zákazníka a ďalších. Získajte plán pripravený na realizáciu s radami, usmerneniami, prípadovými štúdiami a pracovnými listami. Pevná väzba 125,00 USD; Kindle 26,95 USD.
Unfiltered: Proven Strategies to Start and Grow Your Business by Not Following the Rules by Rachel Pedersen
Unfiltered sa delí o skúsenosti Rachel Pedersen, kedysi slobodnej matky, ktorá založila digitálnu marketingovú agentúru a online vzdelávacie centrum pre manažérov sociálnych médií. Získajte praktické stratégie vrátane pokynov na používanie marketingu v sociálnych médiách, základných postupov pre zdravý a prosperujúci podnikateľský život a ďalších informácií. Tvrdá väzba 24,99 USD; Kindle 12,99 USD.
Tip redakcie:
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop by Dognet
Táto kniha vám vysvetlí, čo potrebujete vedieť nielen pri založení e-shopu, ale aj pri jeho vylepšovaní a rozširovaní. Je skrátka pre každého, kto sa zaoberá online predajom. Ukáže nové možnosti nadnárodným e-shopom aj mamičke na materskej, ktorá práve začína. Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál. Pevná väzba 29.90 €; Verzia PDF 24.90 €.