1 min. čítanie

Remarketing

Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne.

Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne. Po opustení eshopu zákazníkom sa im v rámci reklamnej siete zobrazuje reklama s produktom, o ktorý mal daný zákazník záujem. Pomocou vysokej relevancie reklamy je možno s vysokou presnosťou zacieliť na to správne publikum a dosiahnuť tak čo najvyšší zisk, pretože je potencionálnemu zákazníkovi stále na očiach.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+