Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne. Po opustení eshopu zákazníkom sa im v rámci reklamnej siete zobrazuje reklama s produktom, o ktorý mal daný zákazník záujem. Pomocou vysokej relevancie reklamy je možno s vysokou presnosťou zacieliť na to správne publikum a dosiahnuť tak čo najvyšší zisk, pretože je potencionálnemu zákazníkovi stále na očiach.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]