2 min. čítanie

Reklamná kampaň S4GAN od Telekom

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Cieľom komunikácie naprieč všetkými platformami boli výhody 4G internetu. Preto sa pri komunikácii zvolilo slovo S4GAN, ktoré opticky podporuje práve 4G technológiu a jej označenie. Kampaň, aj napriek úspechu a efektivite, nezískala ocenenie EFFIE.

„Veľmi dobrý nápad, výborná exekúcia. Mne osobne chýbalo nevyužitý potenciá online. Jednalo sa o propagáciu mobilného pripojenie, ale v prihláške sme nevideli, že mobilná reklama bola využitá. A z tohto dôvodu nemali právo na zlato.“ Marcel Vašš CEO Etarget v článku pre Stratégie

Počas Tour de France, keď Peter Sagan získal zelený dres, sa komunikácia “prefarbila” na zelenú ako podpora nášho športovca.

„Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour. Tento mimoriadny úspech svedčí o správnosti našej voľby, keď sme si pre zosobnenie rýchlosti, kvality a líderstva v oblasti mobilných dát vybrali práve Petra. Svojimi výkonmi robí skvelé meno Slovensku, inšpiruje množstvo ľudí a robí ich hrdými na túto krajinu. Aj my sa pre Slovensko snažíme robiť veľa – digitalizujeme ho, prinášame technologické novinky, staviame rýchle a moderné siete. To všetko vo viere, že ho tak robíme lepším a že aj vďaka nám a našim službám môžu ľudia využiť naplno svoj talent a splniť si svoje sny,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu v tlačovej správe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Čo je to Lorem Ipsum?

Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo je digitálna garáž?

Digitálna garáž od Google je bezplatný online vzdelávací program. Umožňuje vám rozšíriť a upevniť svoje zručnosti cez kurzy z oblasti digitálneho marketingu. Možno dokonca aj získať prácu, po ktorej tak túžite a naštartovať novú kariéru  Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým Vám nič neunikne 🚀 Denný newsletter Týždenný […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je spyware?

Hoci to znie ako technológia z filmov Jamesa Bonda, spyware je až príliš reálny. Spyware je akýkoľvek softvér, ktorý sa nainštaluje do vášho počítača a začne tajne sledovať vaše správanie online bez vášho vedomia alebo povolenia.  Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým Vám nič neunikne 🚀 Denný newsletter […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+