2 min. čítanie

Reklamná kampaň S4GAN od Telekom

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Cieľom komunikácie naprieč všetkými platformami boli výhody 4G internetu. Preto sa pri komunikácii zvolilo slovo S4GAN, ktoré opticky podporuje práve 4G technológiu a jej označenie. Kampaň, aj napriek úspechu a efektivite, nezískala ocenenie EFFIE.

„Veľmi dobrý nápad, výborná exekúcia. Mne osobne chýbalo nevyužitý potenciá online. Jednalo sa o propagáciu mobilného pripojenie, ale v prihláške sme nevideli, že mobilná reklama bola využitá. A z tohto dôvodu nemali právo na zlato.“ Marcel Vašš CEO Etarget v článku pre Stratégie

Počas Tour de France, keď Peter Sagan získal zelený dres, sa komunikácia “prefarbila” na zelenú ako podpora nášho športovca.

„Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour. Tento mimoriadny úspech svedčí o správnosti našej voľby, keď sme si pre zosobnenie rýchlosti, kvality a líderstva v oblasti mobilných dát vybrali práve Petra. Svojimi výkonmi robí skvelé meno Slovensku, inšpiruje množstvo ľudí a robí ich hrdými na túto krajinu. Aj my sa pre Slovensko snažíme robiť veľa – digitalizujeme ho, prinášame technologické novinky, staviame rýchle a moderné siete. To všetko vo viere, že ho tak robíme lepším a že aj vďaka nám a našim službám môžu ľudia využiť naplno svoj talent a splniť si svoje sny,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu v tlačovej správe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok