2 min. čítanie

Reklamná kampaň S4GAN od Telekom

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Cieľom komunikácie naprieč všetkými platformami boli výhody 4G internetu. Preto sa pri komunikácii zvolilo slovo S4GAN, ktoré opticky podporuje práve 4G technológiu a jej označenie. Kampaň, aj napriek úspechu a efektivite, nezískala ocenenie EFFIE.

„Veľmi dobrý nápad, výborná exekúcia. Mne osobne chýbalo nevyužitý potenciá online. Jednalo sa o propagáciu mobilného pripojenie, ale v prihláške sme nevideli, že mobilná reklama bola využitá. A z tohto dôvodu nemali právo na zlato.“ Marcel Vašš CEO Etarget v článku pre Stratégie

https://www.youtube.com/watch?v=cnPmFqR2Rrg

Počas Tour de France, keď Peter Sagan získal zelený dres, sa komunikácia “prefarbila” na zelenú ako podpora nášho športovca.

„Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour. Tento mimoriadny úspech svedčí o správnosti našej voľby, keď sme si pre zosobnenie rýchlosti, kvality a líderstva v oblasti mobilných dát vybrali práve Petra. Svojimi výkonmi robí skvelé meno Slovensku, inšpiruje množstvo ľudí a robí ich hrdými na túto krajinu. Aj my sa pre Slovensko snažíme robiť veľa – digitalizujeme ho, prinášame technologické novinky, staviame rýchle a moderné siete. To všetko vo viere, že ho tak robíme lepším a že aj vďaka nám a našim službám môžu ľudia využiť naplno svoj talent a splniť si svoje sny,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu v tlačovej správe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+