2 min. čítanie

Reklamná kampaň S4GAN od Telekom

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Cieľom komunikácie naprieč všetkými platformami boli výhody 4G internetu. Preto sa pri komunikácii zvolilo slovo S4GAN, ktoré opticky podporuje práve 4G technológiu a jej označenie. Kampaň, aj napriek úspechu a efektivite, nezískala ocenenie EFFIE.

„Veľmi dobrý nápad, výborná exekúcia. Mne osobne chýbalo nevyužitý potenciá online. Jednalo sa o propagáciu mobilného pripojenie, ale v prihláške sme nevideli, že mobilná reklama bola využitá. A z tohto dôvodu nemali právo na zlato.“ Marcel Vašš CEO Etarget v článku pre Stratégie

https://www.youtube.com/watch?v=cnPmFqR2Rrg

Počas Tour de France, keď Peter Sagan získal zelený dres, sa komunikácia „prefarbila“ na zelenú ako podpora nášho športovca.

„Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour. Tento mimoriadny úspech svedčí o správnosti našej voľby, keď sme si pre zosobnenie rýchlosti, kvality a líderstva v oblasti mobilných dát vybrali práve Petra. Svojimi výkonmi robí skvelé meno Slovensku, inšpiruje množstvo ľudí a robí ich hrdými na túto krajinu. Aj my sa pre Slovensko snažíme robiť veľa – digitalizujeme ho, prinášame technologické novinky, staviame rýchle a moderné siete. To všetko vo viere, že ho tak robíme lepším a že aj vďaka nám a našim službám môžu ľudia využiť naplno svoj talent a splniť si svoje sny,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu v tlačovej správe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge