1 min. čítanie

Reklama pri kontroverznom obsahu je čoraz väčšou hrozbou

Nové fenomény prinášajú nové výzvy. Nedávne poznatky zdôrazňujú dôležitosť starostlivého výberu umiestnenia reklamy, najmä uprostred politicky ladeného a kontroverzného obsahu.

Reklama pri kontroverznom obsahu je čoraz väčšou hrozbou
Zdroj: Depositphotos

V Británii dosiahli nenávistné prejavy pred voľbami nárast o 55 %. A snáď nikto neche, aby jeho reklama “žiarila” v takomto kontexte. Správa DoubleVerify ako jednu z možností odporúča blokovanie kľúčových slov:

„Zoznamy kľúčových slov vám umožňujú riešiť najnovšie správy a veľmi špecifický obsah a témy, ktorým sa chcete vyhnúť a ktoré by inak neboli zachytené v rámci kategórií obsahu. Obsah môžete zablokovať pomocou adresy URL, ktorá obsahuje určité kľúčové slová alebo frázy, ako napríklad prezidentská debata.“

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Vplyv takéhoto obsahu má na správanie spotrebiteľov reálny dosah. Podľa spoločnosti DoubleVerify až 67 % spotrebiteľov uviedlo, že by pravdepodobne prestali používať značku alebo výrobok propagovaný v blízkosti nenávistných komentárov. Pre značky to znamená snažiť sa o to, aby sa ich reklamy nezobrazovali vedľa škodlivého obsahu.

Problém vnímajú aj samotní marketéri. 61 % z nich vyjadrilo obavy z toho, že ich reklama bude umiestnená pri nevhodnom obsahu.

Kontext reklám má zásadný význam pre udržanie dobrého mena značky. Pre marketérov je misia jasná: dôraz na ostražitosť a strategické umiestňovanie reklám.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+