Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Reklama pri kontroverznom obsahu je čoraz väčšou hrozbou

Nové fenomény prinášajú nové výzvy. Nedávne poznatky zdôrazňujú dôležitosť starostlivého výberu umiestnenia reklamy, najmä uprostred politicky ladeného a kontroverzného obsahu.

Reklama pri kontroverznom obsahu je čoraz väčšou hrozbou
Zdroj: Depositphotos

V Británii dosiahli nenávistné prejavy pred voľbami nárast o 55 %. A snáď nikto neche, aby jeho reklama “žiarila” v takomto kontexte. Správa DoubleVerify ako jednu z možností odporúča blokovanie kľúčových slov:

„Zoznamy kľúčových slov vám umožňujú riešiť najnovšie správy a veľmi špecifický obsah a témy, ktorým sa chcete vyhnúť a ktoré by inak neboli zachytené v rámci kategórií obsahu. Obsah môžete zablokovať pomocou adresy URL, ktorá obsahuje určité kľúčové slová alebo frázy, ako napríklad prezidentská debata.“

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Vplyv takéhoto obsahu má na správanie spotrebiteľov reálny dosah. Podľa spoločnosti DoubleVerify až 67 % spotrebiteľov uviedlo, že by pravdepodobne prestali používať značku alebo výrobok propagovaný v blízkosti nenávistných komentárov. Pre značky to znamená snažiť sa o to, aby sa ich reklamy nezobrazovali vedľa škodlivého obsahu.

Problém vnímajú aj samotní marketéri. 61 % z nich vyjadrilo obavy z toho, že ich reklama bude umiestnená pri nevhodnom obsahu.

Kontext reklám má zásadný význam pre udržanie dobrého mena značky. Pre marketérov je misia jasná: dôraz na ostražitosť a strategické umiestňovanie reklám.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+