Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
|
2 min. čítanie

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
  • 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
  • 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
  • 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
  • 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
  • 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
  • 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
  • 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
  • 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. čítanie

Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rýchlejšie doručenie, inteligentné Z-boxy, ekologické riešenia aj nové nápady, ktoré môžu zmeniť spôsob, akým vnímame logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručenie nie je len o balíkoch, ale o emóciách, dôvere a technológiách, ktoré zlepšujú každú fázu nákupu. Zistíte, prečo je „objednaj si do troch hodín a zajtra to máš doma“ silnejší argument než akákoľvek zľava […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. čítanie

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Najnovšiu epizódu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE nájdete na všetkých populárnych platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
6 min. čítanie

E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanzia e-shopu do zahraničia už dávno nie je len o preklade webu. Úspech v roku 2026 bude patriť tým, ktorí chápu dáta, investujú do dôvery a majú trpezlivosť. Slovensko ako test, Poľsko ako výzva a Nemecko ako cieľ – tak vyzerá cesta mnohých značiek, ktoré sa učia, že marketplace nie je zázrak a rýchle víťazstvá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet