|
2 min. čítanie

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
  • 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
  • 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
  • 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
  • 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
  • 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
  • 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
  • 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
  • 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Agentúra s vlastnými e-shopmi? Pridaná hodnota pre klienta alebo defocus? (Adrián Frič, Visitero)
5 min. čítanie

Agentúra s vlastnými e-shopmi? Pridaná hodnota pre klienta alebo defocus? (Adrián Frič, Visitero)

Keď pandémia zobrala agentúre 40 percent príjmov, namiesto prepúšťania začali predávať matrace. Z malej skúšky sa stal e-shop s desiatkami objednávok denne a tím marketérov sa zmenil na baličov. V rozhovore sa dozviete, ako sa z tohto experimentu stala skúsenosť, ktorá dnes pomáha klientom rásť, prečo vlastné e-shopy znamenajú pridanú hodnotu, čo všetko sa dá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 36/2025
1 min. čítanie

Ecommerce Bridge UPDATE 36/2025

Najnovšiu epizódu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE nájdete na všetkých populárnych platformách.    

Instagram tlačí novinky, Google mení SEO a video úplne ovládlo sociálne siete | MUDROVAČKA 08/2025
7 min. čítanie

Instagram tlačí novinky, Google mení SEO a video úplne ovládlo sociálne siete | MUDROVAČKA 08/2025

Aj august bol nabitý zaujímavosťami z e-commerce a my vám ich klasicky prinášame v našom formáte Mudrovačka. Rozoberali sme si napríklad Instagram tlačí svoje nové nástroje, Google pochováva blogy „na efekt“ a čínske e-commerce ukazuje, že budúcnosť patrí zážitkom a impulzívnym nákupom. K tomu pridajte šokujúci fakt, že až 71 % košíkov končí opustených, a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge