V rozhovore sa dozviete:
- 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
- 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
- 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
- 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
- 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
- 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
- 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
- 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
- 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
- 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
- 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
- 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
- 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
- 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?