Zaujíma ma
3. marca 2020

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
3. marca 2020

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

2 min čítanie

Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
  • 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
  • 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
  • 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
  • 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
  • 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
  • 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
  • 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
  • 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.