2 min. čítanie

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
  • 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
  • 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
  • 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
  • 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
  • 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
  • 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
  • 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
  • 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok