2 min. čítanie

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
  • 06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
  • 07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
  • 11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
  • 14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
  • 15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
  • 17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
  • 22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
  • 23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+