2 min. čítanie

Program AlzaPlus+ už aj na Slovensku

Alza.sk aj na Slovensku spúšťa členský program AlzaPlus+. Len za 1 € mesačne poskytuje bezplatné doručenie na viac ako 5-tisíc odberných miest pri všetkých objednávkach a to bez ďalšieho obmedzenia.

Program AlzaPlus+ už aj na Slovensku

V ČR veľký úspech

To vyhovuje potrebám zákazníkov, ktorí pre 85 % objednávok volia osobný odber. V Českej republike, kde spoločnosť službu spustila minulý rok, využíva program AlzaPlus+ viac ako 100-tisíc zákazníkov.

Týždenný podcast UPdate

Oplatí sa ročná platba

Po uvedení na český trh tak prináša Alza aj na Slovensku program AlzaPlus+. Ročná platba 11,99 € a v rámci programu si budete môcť bezplatne doručiť všetky svoje objednávky do AlzaBoxov, na predajne Alza  alebo aj do partnerských odberných miest Packety a Slovenskej pošty. To platí pre celý sortiment, teda viac ako 350 tisíc výrobkov a to vrátane veľkých domácich spotrebičov.

V ČR takto ľudia realizujú svoje bežné nákupy – kupujú napríklad príslušenstvo k mobilným telefónom, drogériu, detské plienky, krmivo pre zvieratá, ale aj hračky či kávu.

Pre koho je tento program?

Členstvo je otvorené pre všetkých zákazníkov, fyzické osoby a tých, ktorí nakupujú na IČO, bez ohľadu na predchádzajúcu históriu nákupov. Aktivácia je rýchla a jednoduchá. Pri nákupe tovaru na webe stačí v košíku vybrať ročné alebo mesačné členstvo. Po úspešnej aktivácii vám už nebudú účtovať žiadnu sumu za doručenie do uvedených výdajných miest.

Výhodu služby potvrdzujú aj dáta z aktuálneho fungovania programu v Českej republike, kde si viac ako 90 % lokálnych zákazníkov vyberá cenovo výhodnejšiu možnosť ročného členstva. Na Slovensku to predstavuje 11,99 eur, čo je v prepočte menej ako 1 eur. Mesačné členstvo stojí 2,50 eur.

Credit: Touchit

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+