Kto nie je na sociálnych sieťach?
Spotrebitelia zmenili spôsob, akým hľadajú produkty. Iba 2 % opýtaných nepoužíva na prieskum produktov žiadne sociálne siete. Väčšina z nich uprednostňuje YouTube (47 %), nasledovaný Facebookom (43 %) a Instagramom (40 %).
Ružové výhľady na ekonomiku
Podľa správy viac než polovica (51 %) spotrebiteľov cíti neisto ohľadom ekonomickej situácie vo svojej krajine a ďalších 17 % sa cíti veľmi negatívne. Avšak 47 % opýtaných si myslí, že ekonomická situácia vo ich krajine sa zlepší v nasledujúcich šiestich až dvanástich mesiacoch.
Tento optimizmus je viditeľný aj v plánovaných výdavkoch spotrebiteľov. Až 47 % spotrebiteľov si myslí, že v priebehu nasledujúcich dvanástich mesiacov bude míňať viac peňazí. Dokonca 10 % hovorí, že míňa oveľa viac. Menšia časť spotrebiteľov (20 %) očakáva, že bude míňať menej.