1 min. čítanie

Positioning

Skratka PPC, teda Pay per click, čo v preklade znamená platba za preklik je typ reklamy, pri ktorej sa platí za kliknutie na reklamu, bannerovú, alebo kontextovú. Inzerent teda publisherovi neplatí za zobrazenie reklamy, ale len ak sa používateľ preklikne na stránku.

Skratka PPC, teda Pay per click, čo v preklade znamená platba za preklik je typ reklamy, pri ktorej sa platí za kliknutie na reklamu, bannerovú, alebo kontextovú. Inzerent teda publisherovi neplatí za zobrazenie reklamy, ale len ak sa používateľ preklikne na stránku. Reklamy teda môžu byť cielené aj platené omnoho efektívnejšie. Hlavne preto, že sa platí len za to, ak na ňu niekto klikne, teda sa dá merať jej úspešnosť a efektivita.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge