1 min. čítanie

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Pomôže osem najväčších obchodných reťazcov

Po rokovaní so zástupcami obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva prijalo iniciatívu ôsmich najväčších obchodných reťazcov o zastropovaní cien 400 druhov potravín. Informoval o tom na tlačovej konferencii dočasne poverený minister pôdohospodárstva Samuel Vlčan spolu s predsedom Slovenskej aliancie moderného obchodu Martinom Krajčovičom a viceprezidentom Zväzu obchodu SR Filipom Kasanom.

S. Vlčan zároveň priblížil, že od jednotlivých obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva obdržalo zoznam konkrétnych druhov potravín, ktoré na najbližšie 3 mesiace cenovo zastropujú.

„Niektoré reťazce nám poslali 30 položiek, niektoré až 100 položiek. Dohodli sme sa, že táto ich iniciatíva bude platiť od budúceho pondelka (20. marca),“ priblížil minister pôdohospodárstva.

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Podľa slov S. Vlčana budú neskôr spomínaným symbolom označené aj jednotlivé položky. Zoznam a výšku cien zastropovaných produktov podľa rezortu pôdohospodárstva zverejnia jednotlivé reťazce na svojich webových stránkach.

„Verím, že takto pomôžeme hlavne nízkopríjmovým skupinám obyvateľstva,“ uzavrel dočasne poverený minister pôdohospodárstva.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge