1 min. čítanie

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Pomôže osem najväčších obchodných reťazcov

Po rokovaní so zástupcami obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva prijalo iniciatívu ôsmich najväčších obchodných reťazcov o zastropovaní cien 400 druhov potravín. Informoval o tom na tlačovej konferencii dočasne poverený minister pôdohospodárstva Samuel Vlčan spolu s predsedom Slovenskej aliancie moderného obchodu Martinom Krajčovičom a viceprezidentom Zväzu obchodu SR Filipom Kasanom.

S. Vlčan zároveň priblížil, že od jednotlivých obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva obdržalo zoznam konkrétnych druhov potravín, ktoré na najbližšie 3 mesiace cenovo zastropujú.

„Niektoré reťazce nám poslali 30 položiek, niektoré až 100 položiek. Dohodli sme sa, že táto ich iniciatíva bude platiť od budúceho pondelka (20. marca),“ priblížil minister pôdohospodárstva.

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Podľa slov S. Vlčana budú neskôr spomínaným symbolom označené aj jednotlivé položky. Zoznam a výšku cien zastropovaných produktov podľa rezortu pôdohospodárstva zverejnia jednotlivé reťazce na svojich webových stránkach.

„Verím, že takto pomôžeme hlavne nízkopríjmovým skupinám obyvateľstva,” uzavrel dočasne poverený minister pôdohospodárstva.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+