1 min. čítanie

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Pomôže protiinflačná garancia Slovákom? Reťazce zastropujú ceny potravín

Pomôže osem najväčších obchodných reťazcov

Po rokovaní so zástupcami obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva prijalo iniciatívu ôsmich najväčších obchodných reťazcov o zastropovaní cien 400 druhov potravín. Informoval o tom na tlačovej konferencii dočasne poverený minister pôdohospodárstva Samuel Vlčan spolu s predsedom Slovenskej aliancie moderného obchodu Martinom Krajčovičom a viceprezidentom Zväzu obchodu SR Filipom Kasanom.

S. Vlčan zároveň priblížil, že od jednotlivých obchodných reťazcov ministerstvo pôdohospodárstva obdržalo zoznam konkrétnych druhov potravín, ktoré na najbližšie 3 mesiace cenovo zastropujú.

„Niektoré reťazce nám poslali 30 položiek, niektoré až 100 položiek. Dohodli sme sa, že táto ich iniciatíva bude platiť od budúceho pondelka (20. marca),“ priblížil minister pôdohospodárstva.

Reťazce, ktoré budú do iniciatívy stropovania cien zapojené, označia svoju predajňu logom „Protiinflačná garancia“.

Podľa slov S. Vlčana budú neskôr spomínaným symbolom označené aj jednotlivé položky. Zoznam a výšku cien zastropovaných produktov podľa rezortu pôdohospodárstva zverejnia jednotlivé reťazce na svojich webových stránkach.

„Verím, že takto pomôžeme hlavne nízkopríjmovým skupinám obyvateľstva,“ uzavrel dočasne poverený minister pôdohospodárstva.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+