Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Pangaia zavádza vlastnú platformu na predaj oblečenia z druhej ruky

Pangaia je módna značka, ktorá sa špecializuje na udržateľnosť a ochranu životného prostredia. Je známa svojím záväzkom k ochrane planéty a vytvára produkty, ktoré minimalizujú negatívny vplyv na životné prostredie. Teraz spúšťa vlastnú platformu na predaj z druhej ruky.

Pangaia zavádza vlastnú platformu na predaj oblečenia z druhej ruky

Takéto kroky podniklo už niekoľko módnych domov, no Pangaia Rewear zákazníkom výrazne uľahčuje posunúť položky ďalej vďaka QR kódom na oblečení. Každá položka tak získa svoj digitálny pas.

QR kódy na oblečení uľahčujú predajcovom pridanie položiek na platformu Pangaia Rewear, čím sa celý proces zjednodušuje a urýchľuje. “Naskenujte QR kód, ktorý nájdete na štítku starostlivosti o váš PANGAIA kúsok. Predvyplníte tak podrobnosti o svojom produkte, čím sa zaradenie položky urýchli,” vysvetľujú na webe platformy. Pangaia spustila novú platformu len v Spojenom kráľovstve a Írsku. 

Sledovať trendy nielen v móde

Trh s oblečením z druhej ruky v roku 2022 vzrástol o 28 %. Zo značiek sa v tejto oblasti stávajú aktívni hráči. Vďaka rýchlo rastúcemu trendu v tomto odvetví môžeme očakávať, že do roku 2027 sa toto číslo zdvojnásobí. Predovšetkým mileniáli a Generácia Z preferujú nákupy druhej ruky najmä kvôli cene a dôležitá je pre nich udržateľnosť.

Značky, ktoré investujú do vlastných platforiem na secondhand predaj, majú možnosť kontrolovať svoju značku a získať nových zákazníkov. Rastúci trend oblečenia z druhej ruky mení priemysel módy. Značky začínajú tento model vnímať ako súčasť svojho obchodného modelu a nielen ako iniciatívu udržateľnosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+