2 min. čítanie

Pangaia zavádza vlastnú platformu na predaj oblečenia z druhej ruky

Pangaia je módna značka, ktorá sa špecializuje na udržateľnosť a ochranu životného prostredia. Je známa svojím záväzkom k ochrane planéty a vytvára produkty, ktoré minimalizujú negatívny vplyv na životné prostredie. Teraz spúšťa vlastnú platformu na predaj z druhej ruky.

Pangaia zavádza vlastnú platformu na predaj oblečenia z druhej ruky

Takéto kroky podniklo už niekoľko módnych domov, no Pangaia Rewear zákazníkom výrazne uľahčuje posunúť položky ďalej vďaka QR kódom na oblečení. Každá položka tak získa svoj digitálny pas.

QR kódy na oblečení uľahčujú predajcovom pridanie položiek na platformu Pangaia Rewear, čím sa celý proces zjednodušuje a urýchľuje. “Naskenujte QR kód, ktorý nájdete na štítku starostlivosti o váš PANGAIA kúsok. Predvyplníte tak podrobnosti o svojom produkte, čím sa zaradenie položky urýchli,” vysvetľujú na webe platformy. Pangaia spustila novú platformu len v Spojenom kráľovstve a Írsku. 

Sledovať trendy nielen v móde

Trh s oblečením z druhej ruky v roku 2022 vzrástol o 28 %. Zo značiek sa v tejto oblasti stávajú aktívni hráči. Vďaka rýchlo rastúcemu trendu v tomto odvetví môžeme očakávať, že do roku 2027 sa toto číslo zdvojnásobí. Predovšetkým mileniáli a Generácia Z preferujú nákupy druhej ruky najmä kvôli cene a dôležitá je pre nich udržateľnosť.

Značky, ktoré investujú do vlastných platforiem na secondhand predaj, majú možnosť kontrolovať svoju značku a získať nových zákazníkov. Rastúci trend oblečenia z druhej ruky mení priemysel módy. Značky začínajú tento model vnímať ako súčasť svojho obchodného modelu a nielen ako iniciatívu udržateľnosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge