2 min. čítanie

Označovanie informačných kanálov na Instagrame bude jednoduchšie

Instagram predstavil novú funkciu, ktorá by mohla výrazne prospieť tým, ktorí chcú zvýšiť zapojenie svojho publika. Platforma teraz umožňuje používateľom označovať kanály priamo počas procesu nahrávania príspevkov.

Označovanie informačných kanálov na Instagrame bude jednoduchšie
Zdroj: Depositphotos

Najnovšia aktualizácia Instagramu zavádza možnosť označiť informačný kanál počas procesu nahrávania príspevku. Vďaka tejto funkcii môžu používatelia zvýrazniť obsah v streamoch kanálov bez toho, aby museli robiť ďalšie kroky po zverejnení.

E-shopy sa môžu tešiť – produkty, promo akcie alebo novinky môžu plynulo integrovať do kanála. Dostanú sa tak priamo k publiku.

Prečo je to dôležité pre e-commerce

Instagram spustil Channels už vo februári minulého roka. Stal sa z toho významný nástroj pre jednosmernú komunikáciu. Táto funkcia umožňuje tvorcom a firmám udržiavať svojich sledovateľov informovaných prostredníctvom správ Instagram Direct, čo zodpovedá rastúcemu trendu súkromného zdieľania obsahu na platforme.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pre profesionálov v oblasti e-commerce je možnosť označovať kanály v príspevkoch významným vylepšením. Zjednodušuje proces zdieľania aktualizácií, čím zabezpečuje, že najnovší obsah je v kanáli automaticky zobrazený bez nutnosti manuálneho zdieľania. Táto efektivita môže ušetriť čas a zabezpečiť, že vaše publikum bude vždy informované o najnovších ponukách, promo akciách alebo novinkách vašej značky.

Využitie novej funkcie

Instagram hlási záujem o používanie kanálov, takže značky, ktoré tento formát ešte nevyužívajú, by mali zbystriť a pustiť sa do toho. Zapojením možnosti Označiť kanál do obsahovej stratégie môžete vytvoriť spôsob, akým udržíte publikum zapojené. Je to jednoduchý spôsob, ako maximalizovať dosah a vplyv obsahu, ktorý už vytvárate.

Aj keď sa nová funkcia označovania môže zdať ako bezvýznamná aktualizácia, ponúka príležitosť aj pre e-commerce. Zvýšenie zapojenia a zjednodušenie komunikácie s publikom je predsa to, čo chcú všetci.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+