2 min. čítanie

Novým šéfom Heureka Group sa stal David Chmelař

Známy porovnávač cien Heureka.cz má nového šéfa. Po desiatich rokoch na čele spoločnosti odchádza z postu generálneho riaditeľa Tomáš Braverman a na jeho miesto nastupuje David Chmelař. Túto zmenu oznámila Heureka prostredníctvom tlačovej správy.

Novým šéfom Heureka Group sa stal David Chmelař
Zdroj: David Chmelar

Nový generálny riaditeľ prichádza z Ázie

David Chmelař spolu s Heinrichom Wendelom založil a viedol spoločnosť iPrice, porovnávač cien pôsobiaci v juhovýchodnej Ázii. Službu spustili v roku 2014 a nedávno ju predali indonézskej skupine Bukalapak.

David Chmelař na svoj príchod do novej funkcie reagoval slovami: „Som nadšený, že môžem prispieť k úspechu Heureky a zvýšiť jej hodnotu pre milióny zákazníkov v regióne. Po ôsmich rokoch v Ázii si neviem predstaviť lepšie miesto, kam by som sa mohol vrátiť domov.“

Tomáš Braverman, ktorý odchádza z pozície generálneho riaditeľa, zostáva v spoločnosti ako poradca predstavenstva. Povedal. Z lokálneho porovnávača cien sme sa stali regionálnym hráčom v oblasti elektronického obchodu, ktorý je najnavštevovanejším nákupným portálom v strednej a východnej Európe. Po desiatich rokoch a na prahu štyridsiatky však nastal čas na nové výzvy.“

Skupina Heureka prevádzkuje porovnávače cien na deviatich trhoch v strednej a východnej Európe vrátane Českej republiky, Slovenska, Maďarska, Rumunska, Bulharska, Slovinska, Chorvátska, Srbska a Bosny.

Táto zmena vo vedení prichádza niekoľko mesiacov po tom, čo skupina Heureka zmenila majiteľa. V máji skupina Rockaway Jakuba Havrlanta predala 20 % podiel skupine PPF Renaty Kellnerovej a spoločnosti EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáča, ktoré sa stali jedinými vlastníkmi skupiny Heureka.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+