Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Nová príručka TikToku ukazuje, ako využiť kreativitu a komunitný prístup

Hoci tu máme ešte sparné leto, ľudia pracujúci v e-commerce segmente už vidia blikajúce vianočné svetielka a riešia kampane na nadchádzajúcu sezónu. TikTok sa snaží pomôcť podnikateľom s nápadmi ako naplno využiť platformu na svoje kampane.

Nová príručka TikToku ukazuje, ako využiť kreativitu a komunitný prístup
Zdroj: Depositphotos

TikTok predstavuje nový marketingový manuál pre malé a stredné podniky, ktorého cieľom je pomôcť marketérom maximalizovať svoje úsilie na platforme. Na 19 stranách približuje rôzne aspekty marketingu na TikToku a ponúka postrehy, tipy a stratégie na zlepšenie prístupu. Medzi klasickými reklamnými frázami však možno nájsť zaujímavé poznatky, ktoré stoja za zváženie pre social media manažérov, ktorí majú v pláne sústrediť na TikTok.

TikTok uvádza, že od tradičných sociálnych médií ho odlišuje komunitný model, čím vytvára jedinečné prostredie, kde sa používatelia namiesto pasívneho prijímania aktívne zapájajú do obsahu. Interakcia ponúka úrodnú pôdu pre značky, ktoré získavajú šancu lepšie sa spojiť s publikom.

Reklamné nástroje a kreatívne stratégie

TikTok ponúka rôzne reklamné nástroje, ktoré sú navrhnuté tak, aby značkám pomohli efektívne osloviť cieľové publikum. Manuál ich bližšie opisuje a poskytuje rady, ako ich využiť vo svoj prospech. Každý formát reklamy ponúka rôzne výhody, ktoré umožňujú značkám prispôsobiť svoje kampane konkrétnym cieľom.

Týždenný podcast UPdate

Okrem reklamných nástrojov TikTok zdôrazňuje význam kreativity vo video obsahu. Manuál obsahuje niekoľko tipov a nápadov na inšpiráciu, aby obsah vynikol v preplnenom prostredí TikToku.

Zdroj: TikTok

Plánovanie obsahu a komunitný obchod

Značná časť manuálu je venovaná plánovaniu obsahu. Poskytuje príklady, ako si naplánovať obsah, aby ste udržali konzistentnú prítomnosť na platforme.

TikTok o sebe hovorí, že podporuje „community commerce“. Tento koncept podľa neho spája komunitu, zábavu a obchod do jedného nákupného zážitku.

Tento takzvaný komunitný prístup viedol k vytvoreniu špecializovaných skupín zoskupených pod #FoodTok či #BeautyTok, kde používatelia zdieľajú a objavujú nové produkty. Tento posun je obzvlášť relevantný pre značky spotrebného tovaru, ktoré sa na TikToku našli. Štatistiky platformy pochopiteľne zdôrazňujú tento potenciál, keďže významné percento používateľov je naklonené k nákupu produktov, ktoré objavili na platforme.

Ak si chcete pozrieť všetky tipy, príručka je k dispozícii na stiahnutie výmenou za osobné údaje.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+