
Zlepšenie pre customer care a e-commerce
Meta predpokladá, že platformu budú využívať najmä oblasti e-commerce a zákazníckej podpory. Ako prvé sa začne s Messengerom, kde umožnia firmám “vytvárať AI, ktoré odráža hodnoty ich značky a zlepšujú skúsenosti zákazníkov,” píše Meta vo svojom príspevku. AI Studio bude na začiatok dostupné vo verzii alfa a nástroje sa budú postupne rozširovať od budúceho roku.
“AI môže pomáhať malým firmám, ktoré chcú rásť, až po veľké značky, ktoré chcú zlepšiť komunikáciu so svojimi zákazníkmi cez naše aplikácie,” napísala Meta. “Tvorcovia budú môcť budovať AI, ktoré rozšíri ich virtuálnu prítomnosť vo všetkých našich aplikáciách. Tieto AI budú musieť byť sankcionované tvorcami a priamo kontrolované tvorcom,” dopĺňa v stanovisku.
Otvorenie pokusom s AI
Spoločnosť ďalej uvádza, že uvedenie služby AI Studio bude sprevádzať sandbox, ktorý sa spustí v nasledujúcom roku. Tento nástroj umožní experimentovať s vytváraním vlastných AI systémov a plánuje sa, že bude následne dostupný na metaverse platformách Meta. Tým umožní AI vytvoreným s AI Studio poháňať NPC postavy v rôznych hrách a zážitkoch v metaverse.