2 min. čítanie

Nová platforma Mety umožní experimentovať s tvorbou vlastného AI

Na svojej každoročnej konferencii Connect spoločnosť Meta uviedla platformu AI Studio. Tá pomôže firmám s vytváraním vlastných chatbotov s použitím umelej inteligencie. Využívať sa bude pre rôzne komunikačné služby spoločnosti, vrátane Facebooku, Instagramu a Messengeru.

Nová platforma Mety umožní experimentovať s tvorbou vlastného AI

Zlepšenie pre customer care a e-commerce

Meta predpokladá, že platformu budú využívať najmä oblasti e-commerce a zákazníckej podpory. Ako prvé sa začne s Messengerom, kde umožnia firmám „vytvárať AI, ktoré odráža hodnoty ich značky a zlepšujú skúsenosti zákazníkov,“ píše Meta vo svojom príspevku. AI Studio bude na začiatok dostupné vo verzii alfa a nástroje sa budú postupne rozširovať od budúceho roku.

„AI môže pomáhať malým firmám, ktoré chcú rásť, až po veľké značky, ktoré chcú zlepšiť komunikáciu so svojimi zákazníkmi cez naše aplikácie,“ napísala Meta. „Tvorcovia budú môcť budovať AI, ktoré rozšíri ich virtuálnu prítomnosť vo všetkých našich aplikáciách. Tieto AI budú musieť byť sankcionované tvorcami a priamo kontrolované tvorcom,“ dopĺňa v stanovisku.

Otvorenie pokusom s AI

Spoločnosť ďalej uvádza, že uvedenie služby AI Studio bude sprevádzať sandbox, ktorý sa spustí v nasledujúcom roku. Tento nástroj umožní experimentovať s vytváraním vlastných AI systémov a plánuje sa, že bude následne dostupný na metaverse platformách Meta. Tým umožní AI vytvoreným s AI Studio poháňať NPC postavy v rôznych hrách a zážitkoch v metaverse.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge