No follow je HTML atribút, ktorý sa používa v spätných odkazoch na to, aby ho nesledovali vyhľadávače. Ak je v spätnom odkaze zahrnutý nofollow, tak stránka nedostáva žiadnu hodnotu, teda nemá žiadny link juice. Primárne bolo jeho účelom obmedziť spamové backlinky, ktoré boli určené len na to, aby mali webové stránky vyšší ranking. Toto označenie sa odporúča používať pri takých stránkach, pri ktorých si administrátor nie je istý ich dôveryhodnosťou, ako napríklad pri diskusných fórach, alebo v komentároch.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]