1 min. čítanie

Nofollow odkazy

No follow je HTML atribút, ktorý sa používa v spätných odkazoch na to, aby ho nesledovali vyhľadávače. Ak je v spätnom odkaze zahrnutý nofollow, tak stránka nedostáva žiadnu hodnotu, teda nemá žiadny link juice.

No follow je HTML atribút, ktorý sa používa v spätných odkazoch na to, aby ho nesledovali vyhľadávače. Ak je v spätnom odkaze zahrnutý nofollow, tak stránka nedostáva žiadnu hodnotu, teda nemá žiadny link juice. Primárne bolo jeho účelom obmedziť spamové backlinky, ktoré boli určené len na to, aby mali webové stránky vyšší ranking. Toto označenie sa odporúča používať pri takých stránkach, pri ktorých si administrátor nie je istý ich dôveryhodnosťou, ako napríklad pri diskusných fórach, alebo v komentároch.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok