Ako sa darí slovenským e-shopom, ak zoberieme pár čísiel zo Similarweb? A ako na tom sú najväčšie e-shopy sveta? Vychádzame z „Total traffic“ metriky nástroja Similarweb.
Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.
Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.
Tu sa len jeden rebríček urobiť nedá. Prečo? Najväčší je Amazon.com, ale ďalšie priečky sú sporné. Veľké e-shopy u nás na západe neznáme, sú v Číne a dáta o ich návštevnosti sú skreslené. Tak vyberáme zo sveta aspoň tie najväčšie, ktoré si môžete preklikať.
Existujú veľké skupiny ecommerce projektov. U nás je to síce stále relatívne malá Mall Group, ale vo svete sú to giganti ako OTTO Group, Home Depot, Zelando, Rakuten, Zapos či Flipkart.
Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.