2 min. čítanie

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

Ako sa darí slovenským e-shopom, ak zoberieme pár čísiel zo Similarweb? A ako na tom sú najväčšie e-shopy sveta? Vychádzame z „Total traffic“ metriky nástroja Similarweb.

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

TOP 10 na Slovensku za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

  •  Alza.sk – 8,5 miliónov návštev
  • Mall.sk – 3,5 miliónov návštev
  • Nay.sk – 2,1 miliónov návštev
  • Martinus.sk – 2 milióny návštev
  • Bonprix.sk – 1,4 milióna návštev
  • Hej.sk – 1,2 milióna návštev
  • DrMax.sk – 924 tisíc návštev
  • Datacomp.sk – 717 tisíc návštev
  • ProGamingShop.sk – 690 tisíc návštev
  • Andreashop.sk – 698 tisíc návštev

TOP 10 v Čechách za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

Týždenný podcast UPdate
  • Alza.cz – 15 miliónov návštev
  • Mall.cz – 6,2 miliónov návštev
  • CZC.cz – 5,8 miliónov návštev
  • Aukro.cz – 5,3 miliónov návštev
  • Lidl-shop.cz – 3,5 milióna návštev
  • Datart.cz – 2,6 milióna návštev
  • Bonprix.cz – 2,4 milióna návštev
  • PostovneZdarma.cz – 2,0 milióny návštev
  • DrMax.cz – 1,9 miliónu návštev
  • Decathlon.cz – 1,5 miliónu návštev

TOP e-shopy vo svete

Tu sa len jeden rebríček urobiť nedá. Prečo? Najväčší je Amazon.com, ale ďalšie priečky sú sporné. Veľké e-shopy u nás na západe neznáme, sú v Číne a dáta o ich návštevnosti sú skreslené. Tak vyberáme zo sveta aspoň tie najväčšie, ktoré si môžete preklikať.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
  • Amazon.com
  • ebay.com
  • JD.com
  • Aliexpress.com
  • Wish.com

Existujú veľké skupiny ecommerce projektov. U nás je to síce stále relatívne malá Mall Group, ale vo svete sú to giganti ako OTTO Group, Home Depot, Zelando, Rakuten, Zapos či Flipkart.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?
3 min. čítanie

Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?

Európsky social commerce sa v porovnaní s inými regiónmi vyvíja pomalším tempom. Podľa štúdie GWI sa len 26 % európskych používateľov sociálnych platforiem zapája do nákupných aktivít na sociálnych sieťach, čím zaostáva za Severnou Amerikou (39 %) a ázijsko-pacifickou oblasťou (30 %). Napriek tomu zaznamenáva neustály nárast účasti a predpokladá sa, že príjmy vzrastú z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Cookies sa nerušia. Google mení svoju stratégiu a umožní používateľom väčšiu kontrolu nad súkromím
3 min. čítanie

Cookies sa nerušia. Google mení svoju stratégiu a umožní používateľom väčšiu kontrolu nad súkromím

Téma ochrany osobných údajov na internete sa rieši čoraz viac. Ústredným bodom tejto diskusie je vývoj Privacy Sandbox – iniciatívy zameranej na posilnenie ochrany súkromia a zároveň zachovania personalizovaných reklám. Sľubuje nielen ochranu súkromia používateľov, ale aj zabezpečenie toho, aby digitálny reklamný ekosystém zostal živý a efektívny.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+