2 min. čítanie

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

Ako sa darí slovenským e-shopom, ak zoberieme pár čísiel zo Similarweb? A ako na tom sú najväčšie e-shopy sveta? Vychádzame z „Total traffic“ metriky nástroja Similarweb.

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

TOP 10 na Slovensku za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

  •  Alza.sk – 8,5 miliónov návštev
  • Mall.sk – 3,5 miliónov návštev
  • Nay.sk – 2,1 miliónov návštev
  • Martinus.sk – 2 milióny návštev
  • Bonprix.sk – 1,4 milióna návštev
  • Hej.sk – 1,2 milióna návštev
  • DrMax.sk – 924 tisíc návštev
  • Datacomp.sk – 717 tisíc návštev
  • ProGamingShop.sk – 690 tisíc návštev
  • Andreashop.sk – 698 tisíc návštev

TOP 10 v Čechách za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

Týždenný podcast UPdate
  • Alza.cz – 15 miliónov návštev
  • Mall.cz – 6,2 miliónov návštev
  • CZC.cz – 5,8 miliónov návštev
  • Aukro.cz – 5,3 miliónov návštev
  • Lidl-shop.cz – 3,5 milióna návštev
  • Datart.cz – 2,6 milióna návštev
  • Bonprix.cz – 2,4 milióna návštev
  • PostovneZdarma.cz – 2,0 milióny návštev
  • DrMax.cz – 1,9 miliónu návštev
  • Decathlon.cz – 1,5 miliónu návštev

TOP e-shopy vo svete

Tu sa len jeden rebríček urobiť nedá. Prečo? Najväčší je Amazon.com, ale ďalšie priečky sú sporné. Veľké e-shopy u nás na západe neznáme, sú v Číne a dáta o ich návštevnosti sú skreslené. Tak vyberáme zo sveta aspoň tie najväčšie, ktoré si môžete preklikať.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
  • Amazon.com
  • ebay.com
  • JD.com
  • Aliexpress.com
  • Wish.com

Existujú veľké skupiny ecommerce projektov. U nás je to síce stále relatívne malá Mall Group, ale vo svete sú to giganti ako OTTO Group, Home Depot, Zelando, Rakuten, Zapos či Flipkart.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
5 min. čítanie

Prieskum slovenských e-shopov (E-shop Barometer 2022)

E-shop Barometer je pravidelný prieskum realizovaný medzi slovenskými e-shopmi s rôznorodou ponukou produktov a služieb. Aj uplynulý siedmy ročník, pod taktovkou ui42 v spolupráci s KPMG na Slovensku, priniesol náhľad pod pokrievku slovenskej e-commerce scény. Prečítajte si aké očakávania mali e-shoperi na Vianoce poznačené energetickou krízou a vysokou infláciou. Aké kroky plánujú napríklad aj v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok
4 min. čítanie

E-shopy s automatickým odporúčaním predávajú efektívnejšie

Cieľom každého e-shopu je predávať. V mori konkurencie, možnostiach marketingových nástrojov a narastajúcich očakávaní zákazníkov je však stále náročnejšie dosahovať stanovené ciele. Stačí dnes väčší budget na reklamu, lepší marketing alebo redizajn webu k tomu, aby boli zákazníci spokojnejší a predaj efektívnejší? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok