2 min. čítanie

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

Ako sa darí slovenským e-shopom, ak zoberieme pár čísiel zo Similarweb? A ako na tom sú najväčšie e-shopy sveta? Vychádzame z „Total traffic“ metriky nástroja Similarweb.

Najväčšie e-shopy na Slovensku a vo svete v roku 2019

TOP 10 na Slovensku za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

  •  Alza.sk – 8,5 miliónov návštev
  • Mall.sk – 3,5 miliónov návštev
  • Nay.sk – 2,1 miliónov návštev
  • Martinus.sk – 2 milióny návštev
  • Bonprix.sk – 1,4 milióna návštev
  • Hej.sk – 1,2 milióna návštev
  • DrMax.sk – 924 tisíc návštev
  • Datacomp.sk – 717 tisíc návštev
  • ProGamingShop.sk – 690 tisíc návštev
  • Andreashop.sk – 698 tisíc návštev

TOP 10 v Čechách za 7/2019

Neberieme do úvahy weby operátorov, ktoré tiež niečo predávajú, ale nie sú to klasický ecommerce hráči.

Týždenný podcast UPdate
  • Alza.cz – 15 miliónov návštev
  • Mall.cz – 6,2 miliónov návštev
  • CZC.cz – 5,8 miliónov návštev
  • Aukro.cz – 5,3 miliónov návštev
  • Lidl-shop.cz – 3,5 milióna návštev
  • Datart.cz – 2,6 milióna návštev
  • Bonprix.cz – 2,4 milióna návštev
  • PostovneZdarma.cz – 2,0 milióny návštev
  • DrMax.cz – 1,9 miliónu návštev
  • Decathlon.cz – 1,5 miliónu návštev

TOP e-shopy vo svete

Tu sa len jeden rebríček urobiť nedá. Prečo? Najväčší je Amazon.com, ale ďalšie priečky sú sporné. Veľké e-shopy u nás na západe neznáme, sú v Číne a dáta o ich návštevnosti sú skreslené. Tak vyberáme zo sveta aspoň tie najväčšie, ktoré si môžete preklikať.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
  • Amazon.com
  • ebay.com
  • JD.com
  • Aliexpress.com
  • Wish.com

Existujú veľké skupiny ecommerce projektov. U nás je to síce stále relatívne malá Mall Group, ale vo svete sú to giganti ako OTTO Group, Home Depot, Zelando, Rakuten, Zapos či Flipkart.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť
4 min. čítanie

Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť

Predplatné nie je len o streamovacích službách a mesačných boxoch. Podľa správy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažíva celý model predplatného výrazný posun – a e-commerce z toho môže výrazne ťažiť. Vybrali sme päť kľúčových trendov, ktoré majú najväčší dopad na online predaj, a preložili ich do praktických súvislostí pre tých, čo chcú […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+