1 min. čítanie

Miera opustenia stránky (Bounce rate)

Bounce rate, teda Miera opustenia stránky predstavuje množstvo návštevníkov, ktorí stránku opustili hneď po tom, čo ju navštívili. Ak sa návštevník nepreklikne na ďalší obsah, znamená to, že na stránke je chybný obsah.

Bounce rate, teda Miera opustenia stránky predstavuje množstvo návštevníkov, ktorí stránku opustili hneď po tom, čo ju navštívili. Ak sa návštevník nepreklikne na ďalší obsah, znamená to, že na stránke je chybný obsah. Aby si človek prezrel stránku, tak ho musí zaujať. Preto je lepšie, čím je miera opustenia stránky nižšia. Podľa toho môžeme upravovať obsah stránky, jej relevanciu, alebo iné on-page faktory. Bounce rate vyjadruje pomer medzi množstvom zákazníkov, ktorí stránku navštívili a tými, ktorí odišli bez akejkoľvek ďalšej interakcie.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge