Bounce rate, teda Miera opustenia stránky predstavuje množstvo návštevníkov, ktorí stránku opustili hneď po tom, čo ju navštívili. Ak sa návštevník nepreklikne na ďalší obsah, znamená to, že na stránke je chybný obsah. Aby si človek prezrel stránku, tak ho musí zaujať. Preto je lepšie, čím je miera opustenia stránky nižšia. Podľa toho môžeme upravovať obsah stránky, jej relevanciu, alebo iné on-page faktory. Bounce rate vyjadruje pomer medzi množstvom zákazníkov, ktorí stránku navštívili a tými, ktorí odišli bez akejkoľvek ďalšej interakcie.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]