Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Meta spolupracuje s Amazonom, aby nestrácala používateľov

Meta si chce užívateľov udržať na svojich kanáloch aj pri nakupovaní. Spoločnosť predstavila novú funkciu, ktorá umožňuje používateľom prepojiť svoje účty na Facebooku a Instagrame s Amazonom. Užívatelia tak budú môcť nakupovať priamo zo sociálnych sietí.

Meta spolupracuje s Amazonom, aby nestrácala používateľov
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Meta hľadá nové spôsoby ako zvýšiť príjmy z reklamy po tom, čo Apple v roku 2021 sťažil sociálnym sieťam cielenie na používateľov. Táto aktualizácia bola veľkou ranou pre podnikanie spoločnosti Meta – akcie jej vlani klesli o 64 %.

Po troch kvartáloch za sebou, kedy Meta čelila poklesu tržieb, sa im tento rok podarilo dvihnúť akcie o viac ako 160 %. Meta investovala do umelej inteligencie ako na kľúčovú technológiu, aby jej pomohla získať maloobchodníkov, ktorí chcú zákazníkom ponúkať cielené propagačné akcie.

Týždenný podcast UPdate

Amazon hľadá nové cestičky

Spoločnosť Amazon už niekoľko rokov rozširuje svoje reklamné aktivity. Láka značky a malé podniky, ktoré chcú zlepšiť svoje umiestnenie v aplikáciách spoločnosti, aby míňali rozpočty práve tam. Amazon minulý mesiac uviedol, že tržby v oblasti online reklamy vzrástli v treťom štvrťroku oproti predchádzajúcemu roku o 26 % na 12,06 miliardy.

Vďaka partnerstvu so spoločnosťou Amazon môže Meta uľahčiť obchodom predaj tovaru na Facebooku a Instagrame bez toho, aby si v týchto aplikáciách vytvárali vlastné predajne.

Podnikanie spoločnosti Amazon v oblasti online reklamy sa tradične viac podobá podnikaniu spoločnosti Google, pretože je “založené na zámeroch”, čo znamená, že zákazníci vyhľadávajú pomocou kľúčových slov, aby našli požadovaný tovar, vysvetľuje Maurice Rahmey, výkonný riaditeľ digitálnej marketingovej agentúry Disruptive Digital pre CNBC. “Spoločnosť Meta má skôr model založený na “objavovaní”, v rámci ktorého môžu ľudia dostávať cielené reklamy bez toho, aby museli vyhľadávať.”

Amazon tento rok predstavil spoluprácu so sociálnou sieťou Pinterest. Rahmey poznamenal, že  v posledných niekoľkých kvartáloch si vďaka tomu zvýšili tržby. Napriek tomu Rahmey doplnil, že nad partnerstvom visí niekoľko otáznikov. Napríklad ako bude fungovať zdieľanie príjmov a ako si obchodníci budú vyberať, kde sa budú zobrazovať ich reklamy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+