1 min. čítanie

Kontextová reklama

Kontextová reklama je internetová reklama, ktorá sa užívateľovi zobrazuje na základe kľúčových slov. Tie sa zhodujú s obsahom webovej stránky, teda s jej kontextom.

Kontextová reklama je internetová reklama, ktorá sa užívateľovi zobrazuje na základe kľúčových slov. Tie sa zhodujú s obsahom webovej stránky, teda s jej kontextom. Teda ak si užívateľ vyhľadáva informácie napríklad o športe a prejde na webovú stránku, ktorá sa venuje podobnej tematike, tak sa mu zobrazia reklamy, ktoré sa práve tejto oblasti týkajú. Práve preto jej výhoda spočíva v tom, že má presné zacielenie na potreby zákazníka. Môže mať rôznu podobu, či už klasických bannerov, alebo napríklad videí.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+