Kontextová reklama je internetová reklama, ktorá sa užívateľovi zobrazuje na základe kľúčových slov. Tie sa zhodujú s obsahom webovej stránky, teda s jej kontextom. Teda ak si užívateľ vyhľadáva informácie napríklad o športe a prejde na webovú stránku, ktorá sa venuje podobnej tematike, tak sa mu zobrazia reklamy, ktoré sa práve tejto oblasti týkajú. Práve preto jej výhoda spočíva v tom, že má presné zacielenie na potreby zákazníka. Môže mať rôznu podobu, či už klasických bannerov, alebo napríklad videí.
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?