2 min. čítanie

Influencer Jonáš Čumrik prichádza do spoločnosti Notino

Influencer a idea maker Jonáš Čumrik sa zameria na inovácie v komunikácii so zákazníkmi a hľadanie vhodných tém. Článok priniesol český Mediaguru.

Influencer Jonáš Čumrik prichádza do spoločnosti Notino

Notino sa zameria na generáciu Z a mileniálov

Pre Notino bude pracovať influencer a idea maker Jonáš Čumrik. Na novovytvorenej pozícii Strategy & Idea Director sa bude venovať inováciám v komunikácii so zákazníkmi a hľadaniu vhodných tém pre európskeho predajcu parfumov a kozmetiky. Notino uviedol, že to podčiarkuje jeho stratégiu zamerania sa na zákazníka a na mladšie generácie spotrebiteľov.

Jonáš Čumrik je odborník na to, ako získať pozornosť generácie Z a mileniálov – na Fakulte sociálnych vied UK vedie vlastný kurz zameraný na influencer marketing. V spoločnosti Notin bude využívať svoje odborné znalosti na podporu existujúcich tímov.

„Prvýkrát nebudem len samostatnou jednotkou, kde budem vytvárať komunikačné témy z pozície idea makera a upozorňovať na trendy v digitálnom prostredí, ktoré môže spoločnosť využiť vo svoj prospech. V Notine bude mojou prvoradou úlohou vybudovať tím, ktorý bude schopný nielen reagovať na čoraz rýchlejšie sa meniace digitálne prostredie a budovať pozitívne vnímanie celej značky, ale možno aj rozvíjať spoluprácu s ďalšími spoločnosťami tak, aby sme oslovovali verejnosť témami, ktoré Notino považuje za dôležité,“ hovorí o svojej novej pozícii Jonáš Čumrik.

„Cieľ je celkom jasný. Vybudovať značku, ktorá bude pozitívne vnímaná generáciou, ktorú mnohé spoločnosti prehliadajú. Veď len v Českej republike nemá viac ako 79 % značiek žiadnu stratégiu pre generáciu Z. Chcem, aby môj tím vnímal potreby mladej generácie, venoval im pozornosť a nebral ich na ľahkú váhu,“ dodal Čumrik.

Notino smeruje na TikTok

Príchod tvorcu nápadov, pre ktorého sú sociálne siete prirodzeným prostredím, je pre spoločnosť Notino logickým krokom. Digitálny priestor je pre spoločnosť kľúčový, preto využíva napríklad tzv. livestream shopping  – t. j. prezentáciu tovaru počas živého vysielania, zvyčajne za účasti influencera, a možnosť jeho priameho nákupu. Okrem toho sa Notino na jar objaví aj na sociálnej sieti TikTok. Stratégiou spoločnosti je osloviť zákazníkov všetkými dostupnými kanálmi, a tak zvýšiť predaj a samotnú značku.

Spoločnosť Notino za posledný rok výrazne rozšírila svoj sortiment výrobkov. V súčasnosti ponúka viac ako 100-tisíc produktov od 2 500 značiek a aj tu plánuje ďalší rast. Zároveň sa spolieha na nástroje, ako sú discovery boxy, ktoré pomáhajú zákazníkom vyhnúť sa nesprávnemu výberu kozmetiky.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+