Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Influencer Jonáš Čumrik prichádza do spoločnosti Notino

Influencer a idea maker Jonáš Čumrik sa zameria na inovácie v komunikácii so zákazníkmi a hľadanie vhodných tém. Článok priniesol český Mediaguru.

Influencer Jonáš Čumrik prichádza do spoločnosti Notino

Notino sa zameria na generáciu Z a mileniálov

Pre Notino bude pracovať influencer a idea maker Jonáš Čumrik. Na novovytvorenej pozícii Strategy & Idea Director sa bude venovať inováciám v komunikácii so zákazníkmi a hľadaniu vhodných tém pre európskeho predajcu parfumov a kozmetiky. Notino uviedol, že to podčiarkuje jeho stratégiu zamerania sa na zákazníka a na mladšie generácie spotrebiteľov.

Jonáš Čumrik je odborník na to, ako získať pozornosť generácie Z a mileniálov – na Fakulte sociálnych vied UK vedie vlastný kurz zameraný na influencer marketing. V spoločnosti Notin bude využívať svoje odborné znalosti na podporu existujúcich tímov.

“Prvýkrát nebudem len samostatnou jednotkou, kde budem vytvárať komunikačné témy z pozície idea makera a upozorňovať na trendy v digitálnom prostredí, ktoré môže spoločnosť využiť vo svoj prospech. V Notine bude mojou prvoradou úlohou vybudovať tím, ktorý bude schopný nielen reagovať na čoraz rýchlejšie sa meniace digitálne prostredie a budovať pozitívne vnímanie celej značky, ale možno aj rozvíjať spoluprácu s ďalšími spoločnosťami tak, aby sme oslovovali verejnosť témami, ktoré Notino považuje za dôležité,” hovorí o svojej novej pozícii Jonáš Čumrik.

“Cieľ je celkom jasný. Vybudovať značku, ktorá bude pozitívne vnímaná generáciou, ktorú mnohé spoločnosti prehliadajú. Veď len v Českej republike nemá viac ako 79 % značiek žiadnu stratégiu pre generáciu Z. Chcem, aby môj tím vnímal potreby mladej generácie, venoval im pozornosť a nebral ich na ľahkú váhu,” dodal Čumrik.

Notino smeruje na TikTok

Príchod tvorcu nápadov, pre ktorého sú sociálne siete prirodzeným prostredím, je pre spoločnosť Notino logickým krokom. Digitálny priestor je pre spoločnosť kľúčový, preto využíva napríklad tzv. livestream shopping  – t. j. prezentáciu tovaru počas živého vysielania, zvyčajne za účasti influencera, a možnosť jeho priameho nákupu. Okrem toho sa Notino na jar objaví aj na sociálnej sieti TikTok. Stratégiou spoločnosti je osloviť zákazníkov všetkými dostupnými kanálmi, a tak zvýšiť predaj a samotnú značku.

Spoločnosť Notino za posledný rok výrazne rozšírila svoj sortiment výrobkov. V súčasnosti ponúka viac ako 100-tisíc produktov od 2 500 značiek a aj tu plánuje ďalší rast. Zároveň sa spolieha na nástroje, ako sú discovery boxy, ktoré pomáhajú zákazníkom vyhnúť sa nesprávnemu výberu kozmetiky.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+