1 min. čítanie

Inbound marketing

Inbound marketing je forma marketingu, ktorá sa snaží zaujať zákazníka nevtieravým spôsobom. Zákazník sa snaží aktívne nájsť produkt, alebo službu na internete a predajca by mal vytvoriť obsah tak, aby bol pre zákazníka prospešný a užitočný.

Inbound marketing je forma marketingu, ktorá sa snaží zaujať zákazníka nevtieravým spôsobom. Zákazník sa snaží aktívne nájsť produkt, alebo službu na internete a predajca by mal vytvoriť obsah tak, aby bol pre zákazníka prospešný a užitočný. Práve tento spôsob, že zákazník nájde praktickú a užitočnú stránku, ho môže motivovať, aby nakúpil. Je opakom klasickej platenej reklamy, napríklad bannerovej reklamy.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge