Inbound marketing je forma marketingu, ktorá sa snaží zaujať zákazníka nevtieravým spôsobom. Zákazník sa snaží aktívne nájsť produkt, alebo službu na internete a predajca by mal vytvoriť obsah tak, aby bol pre zákazníka prospešný a užitočný. Práve tento spôsob, že zákazník nájde praktickú a užitočnú stránku, ho môže motivovať, aby nakúpil. Je opakom klasickej platenej reklamy, napríklad bannerovej reklamy.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]