Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

GymBeam je súčasťou kampane Air Bank. Do hlavnej úlohy spoločne obsadili známeho influencera

GymBeam a Air Bank spájajú svoje sily. V novej kampani s čerstvými odmenami v aplikácii My Air vystupuje jeden z popredných influencerov spoločnosti GymBeam. Množstvo výhod, ktoré čakajú na zákazníkov Air Bank v aplikácii, bolo rozšírené o zľavu na produkty GymBeam. Immanuel Adenubi sa tak objavuje v novom spote spolu s Nikolaosom Machom.

GymBeam je súčasťou kampane Air Bank. Do hlavnej úlohy spoločne obsadili známeho influencera

Zľava GymBeam pre zákazníkov Air Bank

“Keď si vás banka obľúbi, spojí sa s GymBeamom a spoločne vás odmenia. Otvorte si účet v Air Bank a získajte 20 % zľavu pri minimálnom nákupe v hodnote 1 200 Kč v GymBeam.” Prečítajte si videospot, ktorý momentálne beží na všetkých online platformách. Vznikol pod vedením známeho režiséra a producenta Jana Stracha a v hlavnej úlohe sa v ňom objavuje Adenubi. So spoločnosťou GymBeam spolupracuje už dlhší čas nielen ako influencer, ale aj ako moderátor relácií v Karlin Fitness Hub, ktorý je srdcom spoločnosti. Jeho obsadenie bolo jasnou voľbou.

Potvrdzuje to aj Mária Cicmanová, CMO spoločnosti GymBeam: “Pri výbere hercov sme spolu s Air Bank oslovili našich influencerov GymBeam a dokonale prepojili obe značky. Sme radi, že sme sa spojili so značkou, ktorá má rovnako ako my spokojnosť zákazníkov ako prioritu.

Spoločnosť GymBeam rada spolupracuje so spoločnosťami, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty a sú zamerané predovšetkým na spokojnosť zákazníkov. V Českej republike má za sebou už niekoľko takýchto úspešných kampaní a podobné spojenia môžeme očakávať aj v budúcnosti.

 

GymBeam je s obratom 105 miliónov EUR v roku 2022 najväčším fitness e-shopom v regióne strednej a východnej Európy. Zameriava sa na predaj športovej a zdravej výživy, zdravých potravín, športového oblečenia a doplnkov. V súčasnosti pôsobí na 15 trhoch vrátane Maďarska, Rumunska, Chorvátska, Bulharska, Ukrajiny, Slovinska, Poľska, Nemecka a Talianska, okrem Slovenska a Českej republiky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+