2 min. čítanie

GymBeam je súčasťou kampane Air Bank. Do hlavnej úlohy spoločne obsadili známeho influencera

GymBeam a Air Bank spájajú svoje sily. V novej kampani s čerstvými odmenami v aplikácii My Air vystupuje jeden z popredných influencerov spoločnosti GymBeam. Množstvo výhod, ktoré čakajú na zákazníkov Air Bank v aplikácii, bolo rozšírené o zľavu na produkty GymBeam. Immanuel Adenubi sa tak objavuje v novom spote spolu s Nikolaosom Machom.

GymBeam je súčasťou kampane Air Bank. Do hlavnej úlohy spoločne obsadili známeho influencera

Zľava GymBeam pre zákazníkov Air Bank

“Keď si vás banka obľúbi, spojí sa s GymBeamom a spoločne vás odmenia. Otvorte si účet v Air Bank a získajte 20 % zľavu pri minimálnom nákupe v hodnote 1 200 Kč v GymBeam.” Prečítajte si videospot, ktorý momentálne beží na všetkých online platformách. Vznikol pod vedením známeho režiséra a producenta Jana Stracha a v hlavnej úlohe sa v ňom objavuje Adenubi. So spoločnosťou GymBeam spolupracuje už dlhší čas nielen ako influencer, ale aj ako moderátor relácií v Karlin Fitness Hub, ktorý je srdcom spoločnosti. Jeho obsadenie bolo jasnou voľbou.

Potvrdzuje to aj Mária Cicmanová, CMO spoločnosti GymBeam: “Pri výbere hercov sme spolu s Air Bank oslovili našich influencerov GymBeam a dokonale prepojili obe značky. Sme radi, že sme sa spojili so značkou, ktorá má rovnako ako my spokojnosť zákazníkov ako prioritu.

Spoločnosť GymBeam rada spolupracuje so spoločnosťami, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty a sú zamerané predovšetkým na spokojnosť zákazníkov. V Českej republike má za sebou už niekoľko takýchto úspešných kampaní a podobné spojenia môžeme očakávať aj v budúcnosti.

|

 

GymBeam je s obratom 105 miliónov EUR v roku 2022 najväčším fitness e-shopom v regióne strednej a východnej Európy. Zameriava sa na predaj športovej a zdravej výživy, zdravých potravín, športového oblečenia a doplnkov. V súčasnosti pôsobí na 15 trhoch vrátane Maďarska, Rumunska, Chorvátska, Bulharska, Ukrajiny, Slovinska, Poľska, Nemecka a Talianska, okrem Slovenska a Českej republiky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+