Do rozsiahleho nákupného grafu spoločnosti Google, ktorý má viac ako 45 miliárd zoznamov produktov, sa pridali pokročilé modely umelej inteligencie Gemini. Toto prepojenie má používateľom uľahčiť, personalizovať a zrýchliť nakupovanie.
Inteligentné odporúčanie produktov
Už nemusíte hodiny scrollovať a prepínať medzi kartami, aby ste našli dokonalý produkt. Nový Google Shopping využíva umelú inteligenciu (AI) na vytváranie krátkych zhrnutí, ktoré sa zameriavajú na najdôležitejšie časti vášho vyhľadávania. Ak napríklad hľadáte notebook, ktorý vyhovuje vašim potrebám v oblasti programovania, platforma vám poskytne personalizovaný zoznam najdôležitejších funkcií, ktoré treba zvážiť. Pridá k tomu dokonca aj návrhy produktov z viacerých e-shopov.
Dynamické filtre a návrhy kategórií teraz umožňujú spresnenie výsledkov vyhľadávania zdokonalením kľúčových faktorov, ako sú veľkosť, lokálna dostupnosť alebo cenový rozsah. Okrem toho, Google, integroval funkciu virtuálnej kabínky. Tento inovatívny nástroj využíva generatívnu umelú inteligenciu a technológiu rozšírenej reality, čo umožní presnejšiu vizualizáciu produktov pred nákupom.
Implementáciou pokročilých funkcií Google nielen zjednodušuje nakupovanie, ale aj zlepšuje rozhodovací proces. Kombinácia presných možností filtrovania a možností skúšania zaručuje, že zákazníci sa môžu lepšie rozhodovať.
Personalizácia získava najväčšiu pozornosť
Google strategicky implementoval personalizovaný kanál na domovskej stránke Google Shopping. Starostlivý výber videí a produktov má za cieľ inšpirovať a ladiť s jedinečným vkusom a záujmami zákazníkov. Platforma navyše obsahuje funkciu kontinuity, ktorá umožní plynule pokračovať v nákupnom procese tam, kde zákazník prestal.
Aby mali používatelia lepšiu kontrolu nad svojím súkromím, Google zjednodušil správu a vypnutie personalizovaných výsledkov v nastaveniach.
Porovnanie cien a predaja
V súčasnej dobe zvýšených cien je šetrenie na mieste. Google Shopping preto dáva dôraz na nástroje, ktoré vyhľadávajú výhodné ponuky. Nakupujúci môžu využívať funkcie ako porovnávanie cien, prehľad a sledovanie. Na stránke Deals, sa dajú nájsť zľavy a špeciálne ponuky, ktoré sú prispôsobené ich záujmom.
Jednotný nákupný ekosystém
Google Shopping aktívne upevňuje ponuky z mnohých obchodov s cieľom vytvoriť komplexné trhovisko, kde si zákazníci môžu prezrieť produkty od viacerých predajcov na jednom mieste. Okrem toho spoločnosť neustále vyvíja inovatívne spôsoby, ako môžu značky zaujať zákazníkov, najmä prostredníctvom zážitkov s podporou umelej inteligencie a výrazne vylepšených reklám s ponukou produktov.
Google si je vedomý potenciálnych nedokonalostí obsahu generovaného umelou inteligenciou. Na riešenie problému strategicky zaviedol označenie experimental. Okrem toho aktívne získava spätnú väzbu od používateľov, ktorá pomáha zdokonaľovať a vylepšiť systém.
Toto vylepšené nákupné prostredie od Google je pre e-commerce veľký krok vpred. Prináša rýchlejšie, personalizované a lepšie online nakupovanie pre spotrebiteľov v USA. Rozšírenie do EÚ by malo pribudnúť už čoskoro.