Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Google Shopping sa výrazne zmení

Online nakupovanie sa mení vďaka novým nástrojom. Využívanie umelej inteligencie umožňuje skúmanie spotrebiteľského správania, vyhľadávanie ponúk a vytváranie personalizovaných návrhov. Zmena prichádza aj do Google Shopping. Prichádza inovatívna nákupná platforma, ktorá zmení nakupovanie na internete. Nová verzia sa spustila v USA už minulý týždeň.

Google Shopping sa výrazne zmení
Zdroj: Google

Do rozsiahleho nákupného grafu spoločnosti Google, ktorý má viac ako 45 miliárd zoznamov produktov, sa pridali pokročilé modely umelej inteligencie Gemini. Toto prepojenie má používateľom uľahčiť, personalizovať a zrýchliť nakupovanie.

Inteligentné odporúčanie produktov

Už nemusíte hodiny scrollovať a prepínať medzi kartami, aby ste našli dokonalý produkt. Nový Google Shopping využíva umelú inteligenciu (AI) na vytváranie krátkych zhrnutí, ktoré sa zameriavajú na najdôležitejšie časti vášho vyhľadávania. Ak napríklad hľadáte notebook, ktorý vyhovuje vašim potrebám v oblasti programovania, platforma vám poskytne personalizovaný zoznam najdôležitejších funkcií, ktoré treba zvážiť. Pridá k tomu dokonca aj návrhy produktov z viacerých e-shopov.

Dynamické filtre a návrhy kategórií teraz umožňujú spresnenie výsledkov vyhľadávania zdokonalením kľúčových faktorov, ako sú veľkosť, lokálna dostupnosť alebo cenový rozsah. Okrem toho, Google, integroval funkciu virtuálnej kabínky. Tento inovatívny nástroj využíva generatívnu umelú inteligenciu a technológiu rozšírenej reality, čo umožní presnejšiu vizualizáciu produktov pred nákupom.

Implementáciou pokročilých funkcií Google nielen zjednodušuje nakupovanie, ale aj zlepšuje rozhodovací proces. Kombinácia presných možností filtrovania a možností skúšania zaručuje, že zákazníci sa môžu lepšie rozhodovať.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Personalizácia získava najväčšiu pozornosť

Google strategicky implementoval personalizovaný kanál na domovskej stránke Google Shopping. Starostlivý výber videí a produktov má za cieľ inšpirovať a ladiť s jedinečným vkusom a záujmami zákazníkov. Platforma navyše obsahuje funkciu kontinuity, ktorá umožní plynule pokračovať v nákupnom procese tam, kde zákazník prestal.

Aby mali používatelia lepšiu kontrolu nad svojím súkromím, Google zjednodušil správu a vypnutie personalizovaných výsledkov v nastaveniach.

Porovnanie cien a predaja

V súčasnej dobe zvýšených cien je šetrenie na mieste. Google Shopping preto dáva dôraz na nástroje, ktoré vyhľadávajú výhodné ponuky. Nakupujúci môžu využívať funkcie ako porovnávanie cien, prehľad a sledovanie. Na stránke Deals, sa dajú nájsť zľavy a špeciálne ponuky, ktoré sú prispôsobené ich záujmom.

Jednotný nákupný ekosystém

Google Shopping aktívne upevňuje ponuky z mnohých obchodov s cieľom vytvoriť komplexné trhovisko, kde si zákazníci môžu prezrieť produkty od viacerých predajcov na jednom mieste. Okrem toho spoločnosť neustále vyvíja inovatívne spôsoby, ako môžu značky zaujať zákazníkov, najmä prostredníctvom zážitkov s podporou umelej inteligencie a výrazne vylepšených reklám s ponukou produktov.

Google si je vedomý potenciálnych nedokonalostí obsahu generovaného umelou inteligenciou. Na riešenie problému strategicky zaviedol označenie experimental. Okrem toho aktívne získava spätnú väzbu od používateľov, ktorá pomáha zdokonaľovať a vylepšiť systém.

Toto vylepšené nákupné prostredie od Google je pre e-commerce veľký krok vpred. Prináša rýchlejšie, personalizované a lepšie online nakupovanie pre spotrebiteľov v USA. Rozšírenie do EÚ by malo pribudnúť už čoskoro.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
AI Chatbot v Magento e-shope. Dokáže zvýšiť predaj?
7 min. čítanie

AI Chatbot v Magento e-shope. Dokáže zvýšiť predaj?

V súčasnej dobe zákazníci čoraz viac očakávajú personalizovaný prístup a okamžité odpovede na ich otázky. Riešením pre každý e-shop je implementácia AI chatbota. Nielenže zlepšuje zákaznícky servis, ale dokáže tiež zvýšiť predaje, šetriť čas zákazníckej podpory a zbierať cenné dáta o správaní zákazníkov. Chatbot je zákazníkom k dispozícii 24/7, čo zvyšuje ich spokojnosť. Zákazníkov prevedie […]

Mário Babej Mário Babej
CEO, WAME s.r.o.
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+