Google predstavuje „Instant Deals“, funkciu, ktorá ponúka možnosť uzatvárať dohody s poprednými vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360. Ide napríklad o platformy ako Disney, Paramount, NBCUniversal a Warner Bros. Tento zjednodušený proces zvyšuje flexibilitu rozpočtu a ponúka marketingovým expertom väčšiu kontrolu nad ich reklamnými stratégiami.
„Aby agentúry mohli reagovať tak rýchlo, ako rýchlo reagujú diváci streamingu, potrebujú okrem kvalitného inventáru aj flexibilitu. Preto zavádzame Instant Deals – nový nástroj pre marketérov, ktorý im umožňuje konfigurovať prispôsobené dohody s najlepšími vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360, čím sa vynechá zložitý proces vyjednávania. Tento spôsob nákupu je už dnes k dispozícii pre umiestnenia s vysokým dopadom na YouTube, ako sú YouTube Select a Masthead. A čoskoro budú mať agentúry prístup k tým istým umiestneniam s negarantovanými dohodami pre ešte väčšiu flexibilitu rozpočtu. Okamžité dohody sa navyše rozširujú aj mimo YouTube na veľkých vydavateľov, ako je Disney.“
Prichádza Commitment Optimizer
Okrem toho Google prináša nový nástroj nazvaný „Commitment Optimizer“. Tento nástroj sľubuje zjednodušiť proces optimalizácie reklám a umožniť marketérom robiť rozhodnutia založené na dátach na zlepšenie výkonnosti kampane.
Mení sa aj ochrana údajov a transparentnosť. Google vylepšuje proces zhody medzi identitami publisherov a inzerentov (PAIR). Vytvorením otvorených noriem pre PAIR a prispievaním protokolu PAIR do IAB Tech Lab sa Google snaží marketérom poskytnúť väčšiu transparentnosť a kontrolu nad ich reklamnými údajmi.
Je v tom aj AI
Nie je prekvapením, že spoločnosť integruje do procesu tvorby reklám viac umelej inteligencie. Google AI pomáha zjednodušiť a zefektívniť nákup médií prostredníctvom Display & Video 360. Generatívna umelá inteligencia vytvára návrhy cieľových skupín. „Audience Persona“ vzniká na základe popisu ideálnej cieľovej skupiny. Tento nástroj pomáha agentúram vyberať správne cieľovky a odhaľovať nové potenciálne publikum.
Vzniká tiež nový nástroj Experiment center, ktorý marketérom umožní testovať ich stratégie a využitie Google AI.
„Jeho zjednodušený prístrojový panel ponúka okamžité prvotné informácie, ktoré umožňujú rýchle rozhodnutia založené na dátach. Experiment center presahuje rámec konverzií a poskytuje komplexný pohľad na celý funnel – od dosahu a rastu značky až po zapojenie. Je to skvelý spôsob, ako zistiť, ako sa vaše nové stratégie poháňané umelou inteligenciou dajú porovnať s predchádzajúcimi metódami, a pochopiť vplyv konsolidácie nákupov streamingu v rámci jednej platformy.“