2 min. čítanie

Google predstavil nové možnosti inzercie a sľubuje revolúciu v reklame

Jedným z najvýznamnejších updatov od Googlu je rozšírenie spolupráce so streamovacími poskytovateľmi. Otvára tým nové možnosti umiestnenia pre reklamné kampane, vďaka čomu môžu firmy získať zaujímavejšie dosahy.

Google predstavil nové možnosti inzercie a sľubuje revolúciu v reklame
Zdroj: Depositphotos

Google predstavuje „Instant Deals“, funkciu, ktorá ponúka možnosť uzatvárať dohody s poprednými vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360. Ide napríklad o platformy ako Disney, Paramount, NBCUniversal a Warner Bros. Tento zjednodušený proces zvyšuje flexibilitu rozpočtu a ponúka marketingovým expertom väčšiu kontrolu nad ich reklamnými stratégiami.

„Aby agentúry mohli reagovať tak rýchlo, ako rýchlo reagujú diváci streamingu, potrebujú okrem kvalitného inventáru aj flexibilitu. Preto zavádzame Instant Deals – nový nástroj pre marketérov, ktorý im umožňuje konfigurovať prispôsobené dohody s najlepšími vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360, čím sa vynechá zložitý proces vyjednávania. Tento spôsob nákupu je už dnes k dispozícii pre umiestnenia s vysokým dopadom na YouTube, ako sú YouTube Select a Masthead. A čoskoro budú mať agentúry prístup k tým istým umiestneniam s negarantovanými dohodami pre ešte väčšiu flexibilitu rozpočtu. Okamžité dohody sa navyše rozširujú aj mimo YouTube na veľkých vydavateľov, ako je Disney.“

Prichádza Commitment Optimizer

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Okrem toho Google prináša nový nástroj nazvaný „Commitment Optimizer“. Tento nástroj sľubuje zjednodušiť proces optimalizácie reklám a umožniť marketérom robiť rozhodnutia založené na dátach na zlepšenie výkonnosti kampane.

Mení sa aj ochrana údajov a transparentnosť. Google vylepšuje proces zhody medzi identitami publisherov a inzerentov (PAIR). Vytvorením otvorených noriem pre PAIR a prispievaním protokolu PAIR do IAB Tech Lab sa Google snaží marketérom poskytnúť väčšiu transparentnosť a kontrolu nad ich reklamnými údajmi.

Je v tom aj AI

Nie je prekvapením, že spoločnosť integruje do procesu tvorby reklám viac umelej inteligencie. Google AI pomáha zjednodušiť a zefektívniť nákup médií prostredníctvom Display & Video 360. Generatívna umelá inteligencia vytvára návrhy cieľových skupín. „Audience Persona“ vzniká na základe popisu ideálnej cieľovej skupiny. Tento nástroj pomáha agentúram vyberať správne cieľovky a odhaľovať nové potenciálne publikum.

Vzniká tiež nový nástroj Experiment center, ktorý marketérom umožní testovať ich stratégie a využitie Google AI.

„Jeho zjednodušený prístrojový panel ponúka okamžité prvotné informácie, ktoré umožňujú rýchle rozhodnutia založené na dátach. Experiment center presahuje rámec konverzií a poskytuje komplexný pohľad na celý funnel – od dosahu a rastu značky až po zapojenie. Je to skvelý spôsob, ako zistiť, ako sa vaše nové stratégie poháňané umelou inteligenciou dajú porovnať s predchádzajúcimi metódami, a pochopiť vplyv konsolidácie nákupov streamingu v rámci jednej platformy.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články