Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Google predstavil nové možnosti inzercie a sľubuje revolúciu v reklame

Jedným z najvýznamnejších updatov od Googlu je rozšírenie spolupráce so streamovacími poskytovateľmi. Otvára tým nové možnosti umiestnenia pre reklamné kampane, vďaka čomu môžu firmy získať zaujímavejšie dosahy.

Google predstavil nové možnosti inzercie a sľubuje revolúciu v reklame
Zdroj: Depositphotos

Google predstavuje „Instant Deals“, funkciu, ktorá ponúka možnosť uzatvárať dohody s poprednými vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360. Ide napríklad o platformy ako Disney, Paramount, NBCUniversal a Warner Bros. Tento zjednodušený proces zvyšuje flexibilitu rozpočtu a ponúka marketingovým expertom väčšiu kontrolu nad ich reklamnými stratégiami.

„Aby agentúry mohli reagovať tak rýchlo, ako rýchlo reagujú diváci streamingu, potrebujú okrem kvalitného inventáru aj flexibilitu. Preto zavádzame Instant Deals – nový nástroj pre marketérov, ktorý im umožňuje konfigurovať prispôsobené dohody s najlepšími vydavateľmi priamo z rozhrania Display & Video 360, čím sa vynechá zložitý proces vyjednávania. Tento spôsob nákupu je už dnes k dispozícii pre umiestnenia s vysokým dopadom na YouTube, ako sú YouTube Select a Masthead. A čoskoro budú mať agentúry prístup k tým istým umiestneniam s negarantovanými dohodami pre ešte väčšiu flexibilitu rozpočtu. Okamžité dohody sa navyše rozširujú aj mimo YouTube na veľkých vydavateľov, ako je Disney.“

Prichádza Commitment Optimizer

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Okrem toho Google prináša nový nástroj nazvaný „Commitment Optimizer“. Tento nástroj sľubuje zjednodušiť proces optimalizácie reklám a umožniť marketérom robiť rozhodnutia založené na dátach na zlepšenie výkonnosti kampane.

Mení sa aj ochrana údajov a transparentnosť. Google vylepšuje proces zhody medzi identitami publisherov a inzerentov (PAIR). Vytvorením otvorených noriem pre PAIR a prispievaním protokolu PAIR do IAB Tech Lab sa Google snaží marketérom poskytnúť väčšiu transparentnosť a kontrolu nad ich reklamnými údajmi.

Je v tom aj AI

Nie je prekvapením, že spoločnosť integruje do procesu tvorby reklám viac umelej inteligencie. Google AI pomáha zjednodušiť a zefektívniť nákup médií prostredníctvom Display & Video 360. Generatívna umelá inteligencia vytvára návrhy cieľových skupín. „Audience Persona“ vzniká na základe popisu ideálnej cieľovej skupiny. Tento nástroj pomáha agentúram vyberať správne cieľovky a odhaľovať nové potenciálne publikum.

Vzniká tiež nový nástroj Experiment center, ktorý marketérom umožní testovať ich stratégie a využitie Google AI.

„Jeho zjednodušený prístrojový panel ponúka okamžité prvotné informácie, ktoré umožňujú rýchle rozhodnutia založené na dátach. Experiment center presahuje rámec konverzií a poskytuje komplexný pohľad na celý funnel – od dosahu a rastu značky až po zapojenie. Je to skvelý spôsob, ako zistiť, ako sa vaše nové stratégie poháňané umelou inteligenciou dajú porovnať s predchádzajúcimi metódami, a pochopiť vplyv konsolidácie nákupov streamingu v rámci jednej platformy.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+