
Toto partnerstvo dáva príležitosť osloviť divákov zameraných na obsah Disney. S možnosťami rozšíreného riadenia frekvencie a jednotného vykazovania inzerentov, ktoré poskytuje integrácia DRAX, sa efektívne využijú investície do streamovania.
“V roku 2023 sme oznámili náš spoločný záväzok rozvíjať riešenia zamerané na ochranu osobných údajov, ktoré zvyšujú výkonnosť inzerentov. Okrem toho sa inventár spoločnosti Disney stal ešte dostupnejším vďaka inventáru Disney+, ktorý je teraz otvorený pre všetkých inzerentov Display & Video 360. Rozšírili sme tiež adresnosť vďaka segmentom publika spoločnosti Google, ktoré sú široko dostupné v celom portfóliu spoločnosti Disney,” uvádza Google vo svojom vyjadrení.
Inzerenti majú teraz možnosť spustiť kampane so širším dosahom a osloviť ešte väčšie množstvo ľudí. Môžeme predpokladať, že cena bude vzhľadom na exkluzívny priestor o niečo vyššia, no výsledky ukáže čas.