1 min. čítanie

Google Adwords

Google Adwords je najväčšia reklamná platforma na svete. Patrí spoločnosti Google, pre ktorú je jedným z primárnych zdrojov príjmu.

Google Adwords je najväčšia reklamná platforma na svete. Patrí spoločnosti Google, pre ktorú je jedným z primárnych zdrojov príjmu. Funguje na princípe platby za kliknutie. Táto služba obsluhuje reklamy ako vo vyhľadávaní, tak aj v obsahovej sieti Google Adsense. Inzerenti platia za zobrazenie krátkej reklamy, ponuky služieb, alebo produktov v rámci reklamnej siete Google. Podľa vyhľadávania a kľúčových slov umiestňuje reklamy tam, kde si myslí, že sú relevantné. Inzerenti platia za to, keď užívatelia kliknú na dané reklamy, za čo zarábajú dané stránky, na ktorých je táto reklama umiestnená.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+